مادورو: ترامپ دستور ترور مرا صادر کرده

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر مادورو : ترامپ دستور ترور مرا صادر کرده
مادورو : ترامپ دستور ترور مرا صادر کرده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ونزوئلا می‌گوید که دونالد ترامپ دستور ترور او را صادر کرده و اکنون در جستجوی تیراندازانی است که بتوانند این کار را انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا گفته است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دستور ترور وی را صادر کرده و در حال حاضر، جستجو‌ها برای شناسایی تک تیراندازان در جریان است.

 طرح ترور مادورو توسط جان بولتون     - اسپوتنیک افغانستان
طرح ترور مادورو توسط جان بولتون

مادورو در توئیتر خود نوشت: من قربانی وحشیانه‌ترین حملات شدم. دولت آمریکا پیشنهاد 15 میلیون دالر برای سر من را داده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قتل من را تأیید کرده، من اغراق نمی‌کنم، و آن‌ها در تلاشند گروهی از تک تیرانداز‌ها را بفرستند یا آن‌ها را در ونزوئلا برای کشتن من استخدام کنند. دونالد ترامپ چنین تصمیمی داشت.

بهار سال جاری میلادی بود که وزارت عدلیه  آمریکا، مادورو و 14 تن دیگر از رهبران این کشور را به دست داشتن در قاچاق مواد مخدر متهم کرد. وزارت امور خارجه آمریکا نیز مبلغ 15 میلیون دالر برای سر مادورو جایزه تعیین کرده است.

رئیس جمهور ونزوئلا بیش از این جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ را به تلاش برای ترور وی متهم کرده است. در سال 2019 وی اعلام کرد چندین مورد سوء قصدبه جانش خنثی شد که با تأیید آمریکا در کلمبیا سازماندهی شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала