بانوی اول امریکا بازهم برای ترامپ دردسر آفرید

© REUTERS / Carlos Barria بانوی اول امریکا باز هم برای ترامپ دردسر آفرید
 بانوی اول امریکا باز هم برای ترامپ دردسر آفرید  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر رئیس جمهور آمریکا، از یک آدرس ایمیل شخصی در کاخ سفید برای مقاصد کاری استفاده نموده است. این مساله می‌تواند برای کمپین انتخاباتی ترامپ دردسرساز شود.

به گزارش اسپوتنیک، استفانی وینستون ولکوف دوست نزدیک مشاور سابق ملانیا ترامپ در مصاحبه با روزنامهWashington Post گفته است که " من و ملانیا هیچ کدام از ایمیل های کاخ سفید استفاده نمی کردیم. ملانیا ترامپ از یک ایمیل شخصی مرتبط با سازمان ترامپ استفاد می کرد."

در تاریخ 30 سپتامبر 2017، گزارش شد که آژانس امنیت ملی آمریکا پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده ، به کارمندان کاخ سفید هشدار داد و خواست که از آدرس ایمیل شخصی خود استفاده نکنند.

ملانیا ترامپ: برای «شکست کرونا» به شوهرم نیاز داریم - اسپوتنیک افغانستان
ملانیا ترامپ: برای «شکست کرونا» به شوهرم نیاز داریم

 در پیغام‌های که اکنون به دست روزنامه رسیده پیام هایی شامل است که ملانیا پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده از صندوق های ایمیل شخصی ارسال کرده است. دراین پیام ها، ملانیا ترامپ استخدام‌ها و قراردادهای دولت، برنامه‌های او و رئیس جمهور، کارزار "بهترین باش"، تخم‌مرغ عید پاک و حساب‌های مالی مراسم تحلیف ریاست جمهوری را با دوست خود در میان گذاشته است.

بانوی اول، تنها مورد اخیری است که به خاطر ادعای استفاده از ایمیل شخصی، مورد بررسی قرار می‌گیرد. هم ایوانکا ترامپ و هم جارد کوشنر، دختر و داماد ترامپ و کارکنان ارشد، بابت استفاده از حساب‌های کاربری شخصی برای کسب و کار دولت، مورد تحقیق قرار گرفته‌اند؛ این در حالی است که معلوم شده بود "ویلبور راس"، وزیر تجارت نیز برای کار های دولت از ایمیل شخصی استفاده کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала