سخنگوی سابق کاخ سفید: کیم جونگ اون به من چشمک زد

© AFP 2023 / Saul Loebسخنگوی سابق کاخ سفید: کیم جونگ اون به من چشمک زد
سخنگوی سابق کاخ سفید: کیم جونگ اون به من چشمک زد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سارا سندرز سخنگوی سابق کاخ سفید در مورد چشمک زدن رهبر کوریای شمالی به وی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سارا سندرز، دبیر مطبوعاتی سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کتاب خاطرات خود، از کار در کاخ سفید، رئیس جمهور ایالات متحده و تیم او صحبت نموده است.

سخنگوی سابق کاخ سفید در کتاب خاطرات جدیدش یکی از سفر های هیئت آمریکایی به کوریای شمالی را  یادآوری نموده و از چشمک زدن رهبر کوریای شمالی به وی و شوخی‌های ترامپ سخن گفته است.

ترامپ و کیم جونگ اون پس از امضای سند نهایی اجلاس سنگاپور - اسپوتنیک افغانستان
بولتون: ترامپ در دیدار با رهبر کوریای شمالی بیشتر به فکر عکس گرفتن بود

سندرز در کتاب خود آورده است: در یکی از جلسات، نگاه کیم جونگ-اون را به خود متوجه شدم، که سرش را تکان داد و به من چشمک زد. او سپس این موضوع را به رهبر آمریکا و رئیس ستاد کاخ سفید گفت. ترامپ و کلی هر دو خندیدند.

رئیس جمهور آمریکا پس از اطلاع از چشمک کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی به او گفته است: "کیم جونگ اون دلش پیش تو گیر کرده. او حتما عاشق تو شده، تو باید به کوریای شمالی بروی و به خاطر ما فداکاری کنی".

 سندرز از سال 2017 تا 2019 به مدت دو سال با ترامپ کار کرد. وی فعالانه از ترامپ در برابر حملات رسانه ای و تصمیماتش او در حضور روزنامه نگاران دفاع کرد. وی دختر سیاستمدار برجسته جمهوری خواه مایک هاکبی است که به عنوان فرماندار آرکانزاس خدمت می کرد. پدرش در سال های 2008 و 2016 کاندیدای ریاست جمهوری این حزب بود. خود سندرز از دوران جوانی از حزب جمهوری خواه ایالات متحده حمایت کرده است.

کتاب خاطرات سارا سندرز، سخنگوی سابق کاخ سفید تحت عنوان "حرف زدن برای خودم" قرار است روز سه شنبه آینده روانه بازار شود اما گاردین نسخه‌ای از آن را به دست آورده است. این کتاب بیشتر از آنکه محتوایی افشاگرانه داشته باشد باشد، بیشتر یک مدیحه سرایی برای رئیس جمهور آمریکا از جانب یک حامی وفادار به او است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала