ترامپ از شهروندان امریکا خواست که در انتخابات دو بار رأی دهند

© Sputnik / Alexey Filippovترامپ از شهروندان امریکا خواست که در انتخابات دو بار رأی دهند
ترامپ از شهروندان امریکا خواست که در انتخابات دو بار رأی دهند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا، به مردم کشورش پیشنهاد کرد که در انتخابات نزدیک دو بار رأی بدهند!

به گزرش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا می‌گوید اگر رای‌گیری پُستی شیوه درستی باشد، کسانی که از آن استفاده می‌کنند؛ به طور اتومات قادر به ثبت رای حضوری نخواهند بود،  حال آنکه وی در این باره تردید دارد.

ترامپ: در صورت برنده شدن بایدن در انتخابات، امریکا به وینزویلا تبدیل می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: در صورت برنده شدن بایدن در انتخابات، امریکا به وینزویلا تبدیل می‌شود

نیویورک تایمز می نویسد که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، از شهروندان خود در كارولینا شمالی دعوت كرد که در انتخابات ریاست جمهوری دو بار  شخصاً و هم از طریق پست رای دهند و به این شکل امنیت سیستم انتخاباتی را آزمایش نمایند.

ترامپ در کارولینای شمالی در پاسخ به این سوال که چقدر به سیستم سفارش پستی این ایالت اعتماد دارد ، به خبرنگاران گفت: "بگذارید آنها اوراق رائ گیری را بفرستند و بگذارید برای رای دادن بیایند. اگر سیستم آنها قسمی که می گویند خوب باشد، پس آنها نمی توانند رأی دهند. اگر (رأی آنها - ویراستار) شمرده نشود ، سپس آنها می توانند رأی دهند".

به گفته این منبع، طبق قانون ایالت کارولینای شمالی، دوبار رأی دادن در انتخابات یا رأی دادن در بیش از یک حوزه "به قصد ارتکاب تقلب" جرم جنائی شمرده می شود.

اما مقامات این ایالت در پاسخ به خواست ترامپ گفتند که اتباع کشور نمی توانند دو بار رائی دهند، این عمل جرمی است که محکوم به مجازات می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала