لاوروف: روسیه در خصوص موضوع ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: روسیه در خصوص موضوع ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد
لاوروف: روسیه در خصوص موضوع ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو در خصوص موضوع ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه اظهار داشت، مسکو در خصوص موضوع ناوالنی چیزی برای پنهان کردن ندارد و مسکو تاکنون اطلاعات مشخصی در این باره از سوی آلمان دریافت نکرده است.

رسانه آلمانی: متخصصان آثار از ماده سمی را در پوست و بوتل آب ناوالنی دریافتند - اسپوتنیک افغانستان
رسانه آلمانی: متخصصان آثار از ماده سمی در پوست و بوتل آب ناوالنی دریافتند

لاوروف در این راستا در نشست خبری امروز پس از پایان کنفرانس بریکس گفت: "ما هیچ چیزی برای پنهان کردن نداریم. هنگامی که الکسی ناوالنی در هواپیما دچار کسالت شد، اقدامات فوری برای فرود هواپیما انجام شد، یک آمبولانس در فرودگاه منتظر وی بود و فورا وی را به بیمارستان منتقل کرد. در بیمارستان دستگاه تنفس مصنوعی به وی وصل شد و سایر اقدامات لازم صورت گرفت. الکسی ناوالنی حدود دو روز را در بیمارستان سپری کرد، و طی این مدت دائما از ما خواسته می شد، آنچه که رخ داده را شرح دهیم".

در پایان لاوروف افزود: "تاکنون اطلاعات مشخصی در این باره از سوی آلمان دریافت نکرده ایم. همه چیز طبق سناریوهای پیشین پیش می رود: از تریبون های عمومی متهم می شویم و سپس درخواست رسمی ما مبنی بر استفاده از توافقات کمک های حقوقی و ارائه اطلاعات در پاسخ به سوالاتمان بی جواب می ماند".

قابل یادآوری‌ست، 20 آگوست الکسی ناوالنی از چهره های اپوزیسیون روسیه در راه بازگشت از شهر تومسک به مسکو در هواپیما دچار کسالت شد و به همین دلیل هواپیما ناچار به فرود اضطراری در شهر اومسک شد. سخنگوی ناوالنی از احتمال مسمومیت وی سخت گفت، اما بیمارستان اعلام کرد، که مسمومیت می تواند تنها یکی از دلایل احتمالی وضعیت وی باشد. ناوالنی از آن زمان در کما بوده و برای معالجه به آلمان منتقل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала