جان باختن نزدیک به ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEجان باختن نزدیک به ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز
جان باختن نزدیک به ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار جان باختگان بیماران دچار شده به ویروس کرونا به بیش از ۱۸۷ نفر در ایالات متحده امریکا رسید. 

شمار بیماران کرونایی شناسایی شده در امریکا از ۶ میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
شمار بیماران کرونایی شناسایی شده در امریکا از ۶ میلیون نفر گذشت
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، در شبانه‌روز گذشته (۴ سپتامبر) دست‌کم ۹۸۰ قربانی جدید به شمار تلفات کرونا در امریکا افزوده شد تا آمار کلی مرگ‌ومیر این کشور به ۱۸۷ هزار و ۶۰۰ نفر برسد.

همچنین بنا بر پایگاه داده روزنامه «نیویورک تایمز»، ۵۱ هزار و ۴۵۷ دچار شده ای جدید در امریکا به ثبت رسید و آمار کل دچار شدگان این کشور را به ۶ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۹۰۰ نفر رساند.

بنابر این گزارش، در هفته گذشته، به طور میانگین روزانه ۴۱ هزار و ۲۳۱ نفر در امریکا به کرونا دچار شدند که نسبت به میانگین دو هفته پیش از آن کاهش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

کالیفرنیا، فلوریدا و تگزاس، ایالت‌های دارای بالاترین آمار دچارشده در امریکا هستند که هر یک بیش از ۶۰۰ هزار مورد را ثبت کرده‌اند.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers با اختلاف، آمار دچار شدگان امریکا را تا لحظه نگارش خبر ۶ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۵۷ مورد و تعداد قربانیان را ۱۹۲ هزار و ۱۱۱ هزار نفر نشان می‌دهد. همچنین بنابر آمار این پایگاه تاکنون ۳ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۸۵۴ نفر در امریکا از این بیماری بهبود یافته‌اند.

یادآوری می کنیم، که امریکا همچنان هم به لحاظ شمار دچار شدگان و هم قربانی در جایگاه نخست کشورهای جهان قرار دارد و پس از آن برزیل و هند هر یک با بیش از ۴ میلیون دچار شده و به ترتیب با بیش از ۱۲۵  هزار و ۶۹ هزار قربانی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

آمار جهانی شمار دچار شدگان به «کووید-۱۹» هم با گذشتن از ۲۶ میلیون نفر در حال نزدیک شدن به مرز ۲۷ میلیون نفر است. تعداد جهانی قربانیان این ویروس هم حدود ۸۷۹ هزار نفر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала