وعده انتخاباتی ترامپ: واکسن آمریکایی کرونا تا ماه اکتبر توزیع خواهد شد

© REUTERS / Erin Scott وعده انتخاباتی ترامپ: واکسن آمریکایی کرونا تا ماه اکتبر توزیع خواهد شد
وعده انتخاباتی  ترامپ: واکسن آمریکایی کرونا تا ماه اکتبر توزیع خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده در ادامه وعده های انتخاباتی خود، عرضه واکسن آمریکایی ضد کرونا را تا اوایل ماه اکتبر محتمل دانست.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Washington Times دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در بیاناتی اظهار داشته که واکسن ضد کرونا ساخت آمریکا احتمال دارد تا اوایل ماه اکتبر به بازار عرضه شود.

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد که نمونه های اولیه واکسن در آخرین مراحل آزمایشی قرار دارند.

ترامپ: تا پایان امسال واکسن کرونا را آماده خواهیم کرد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: تا پایان امسال واکسن کرونا را تولید می‌کنیم

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون 184 هزار نفر در کشور جان خود را از دست داده‌اند و دولت ترامپ با ناکارآمدی در مهار این ویروس مرگبار تنها به وعده و وعید در مورد واکسن کرونا بسنده کرده است. 

براساس نظرسنجی جدید دانشگاه کوینیپیاک، 50 درصد از رای دهندگان با وجود ترامپ در کاخ سفید احساس بی‌امنیتی می‌کنند و تنها 35 درصد با بودن دولت ترامپ احساس امنیت در کشور دارند. 

بسیاری از کارشناسان در آمریکا پیش از این، درباره احتمال سیاسی شدن زمان توزیع واکسن کرونا با توجه به پیش رو بودن انتخاباتی که «دونالد ترامپ» در آن به شدت احساس خطر می‌کند، هشدار داده‌اند.

نتایج نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک همچنین از کاهش محبوبیت ترامپ در دوران کرونا و ناکارآمدی دولت وی نیز سخن می‌گوید. براساس نتایج 41 درصد از رای دهندگان عملکرد دولت ترامپ در مهار کرونا را تایید و 57 درصد رای دهندگان مخالف عملکرد وی هستند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала