خواننده مشهور "رپ"رقیب تازه ترامپ در انتخابات

© AP Photo / Evan Vucciخواننده مشهور "رپ"رقیب تازه ترامپ در انتخابات
خواننده مشهور رپرقیب تازه ترامپ در انتخابات  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانیه وست، خواننده رپ مشهور آمریکا رقیب تازه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از TMZ کانیه وست، رپر، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی روز شنبه (5سپتامبر) رسما اعلام کرد که برای انتخابات ریاست‌ جمهوری ماه نوامبر در ایالات متحده ثبت نام کرده است.

کانیه که در تاریخ 4 آگست در ایالت کنتاکی درخواست ثبت نام کرده بود، در حال حاضر، 19 هزار امضا برای نامزدی خود را برای بررسی ارائه داده است. برای اینکه نام خواننده رپ در برگه های رای گرفته شود به 5 هزار امضاء نیاز دارد.

کانیه وست تصمیمش را تغییر داده و هنوز هم می‌تواند در انتخابات امریکا شرکت کند  - اسپوتنیک افغانستان
کانیه وست تصمیمش را تغییر داده و هنوز هم می‌تواند در انتخابات امریکا شرکت کند

در همان روز، او اسنادی را در می سی سی پی ثبت کرد. تصمیم برای درج هنرمند به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تا روز سه شنبه 8 سپتامبر اتخاذ خواهد شد.

اوایل ماه جون این خواننده 43 ساله که جدا از شهرت از ثروت مالی هنگفتی نیز برخوردار است بدون شرحِ توضیحی بیشتر، تاکید کرده که مصمم است تا به عنوان نامزد مستقل در انتخابات ریاست‌ جمهوری ماه نوامبر شرکت کند.اما در آن زمان در چندین ایالت مهلت ارسال درخواست و جمع آوری آرا برای حمایت از نامزد به پایان رسیده بود. بعداً معلوم شد که رپر امضا برای درج در لیست کارولینای جنوبی ارائه نکرده است.

 این خواننده سرشناس که از هواداران دونالد ترامپ‌، رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده به شمار می‌‌رود پیش‌تر اعلام کرده بود که خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آماده می‌کند اما در یک تغییر موضع ناگهانی از آمادگی برای نامزدی در انتخابات ماه نوامبر خبر داد.

گام بلندپروازانۀ کانیه وست برای رقابت‌ با چهره‌های سرشناس سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری را می‌توان برگرفته از روحیه جاه‌طلبی وی دانست که به صورت نمادین در یکی از ترانه‌های وی منعکس شده است.

کانیه وست، همسر کیم کارداشیان، مدل، بازیگر و چهره مشهور تلویزیونی در ایالات متحده طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات روان‌پریشی، اظهارات جنجالی در باره برده‌داری و نیز حمایت از دونالد ترامپ بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و به تیتر یک روزنامه‌ها در این کشور تبدیل شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала