کشته و زخمی شدن بیش از ۳۷ نفر در انفجار دستگاه های تهویه هوای یک مسجد در بنگلادیش 

© AP Photo / Anupam Nathکشته و زخمی شدن بیش از ۳۷ نفر در انفجار دستگاه های تهویه هوای یک مسجد در بنگلادیش 
کشته و زخمی شدن بیش از ۳۷ نفر در انفجار دستگاه های تهویه هوای یک مسجد در بنگلادیش  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انفجار ۶ دستگاه‌ تهویه هوا در مسجد شهر «ناراین‌گنج» بنگلادش در هنگام نماز جماعت منجر به جان باختن و زخمی شدن بیش از ۳۷ نمازگزارشد.
حمله بر سفیر امریکا در بنگلادیش - اسپوتنیک افغانستان
حمله بر سفیر امریکا در بنگلادیش

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، رسانه‌ها در بنگلادیش از جان باختن حداقل ۱۴ نمازگزار و سوختن ۲۳ تن از آنها بر اثر انفجار چندین دستگاه‌ تهویه هوا در یک مسجد خبر دادند. 

بنا بر گزارش وبگاه «داکا تریبون»، انفجار دستگاه‌های تهویه هوا در مسجد شهر ناراین‌گنج در نزدیکی داکا پایتخت بنگلادیش حین نماز جماعت، تلفات بر جا گذاشت.

طبق گزارش این رسانه بنگلادیشی، بر اثر انفجار جمعه شب (دیشب) ۶ دستگاه تهویه در مسجد «بیت‌الصلاح جامع» شهر ناراین‌گنج ۱۴ نمازگزار شامل یک کودک هفت ساله بر اثر سوختگی جانشان را از دست دادند و ۲۳ تن دیگر زخمی شدند.

زخمیان این انفجار به درمانگاهی در داکا پایتخت بنگلادیش در حال گذراندن درمان هستند و شدت سوختگی برخی از آنها، شدید اعلام شده است.

بنا بر اعلام رسانه‌های بنگلادیشی، اسامی ۱۴ قربانی این انفجار به شرح ذیل است:

 دلوار حسین ۴۸ ساله (موذن مسجد) به همراه جنایاد پسر ۱۶ ساله‌اش، جوول ۷ ساله، مین الدین ۱۲ ساله، جوینال ۳۸ ساله، ام دی جمال ۴۰ ساله، سبیر ۲۱ ساله و جوبایر ۱۸ ساله برادر او، همایون کبیر و کودوس بپاری ۷۰ ساله، ای دی ابراهیم ۴۲ ساله، مصطفی کمال ۳۴ ساله، رفعت ۱۸ ساله و راشد ۳۰ ساله.

انفجار در این مسجد ناراین‌گنج ساعت ۹ شب جمعه و زمانی که نماز جماعت نمازگزاران در حال اتمام بود، به وقوع پیوست.

رئیس پولیس ناراین‌گنج امروز شنبه از این مسجد بازدید کرد و در اظهاراتی وعده داد، تحقیقات لازم درباره انفجار انجام و در صورت اثبات قصور احتمالی، با فرد یا افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала