شمار مبتلایان کرونا در کشورهای آسیای مرکزی از مرز 230.5 هزار نفر گذشت

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر شمار مبتلایان کرونا در کشورهای آسیای مرکزی از مرز 230.5 هزار نفر گذشت
شمار مبتلایان کرونا در کشورهای آسیای مرکزی از مرز 230.5 هزار نفر گذشت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار مبتلایان به بیماری همه‌گیر کرونا در یک شبانه روز گذشته در کشورهای آسیای مرکزی به 926 نفر افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش ستاد مبارزه با کووید-19 تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در این کشورها به 926 نفر افزایش یافته است. به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در کشورهای آسیای مرکزی به 230 هزار و 560 نفر رسیده است.

سازمان جهانی صحت شمار مبتلایان کرونا در جهان را اعلام کرد  - اسپوتنیک افغانستان
سازمان جهانی صحت شمار مبتلایان کرونا در جهان را اعلام کرد

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حال حاضر در قزاقستان (133 هزار و 924 نفر)، قرقیزستان (44 هزار و 403 نفر)، ازبکستان (43 هزار و 476 نفر) و تاجیکستان (8 هزا رو 757 نفر) است.

طبق معلومات ستاد مبارزه با کووید-19 در کشورهای آسیای مرکزی، از آغاز شیوع کرونا تا به حال 193 هزار و 735 نفر بهبود یافته اند و کرونا جان سه هزار و 416 نفر را در این کشورها گرفته است.

طبق داده‌های رسمی، هیچ رویداد تایید شده از عفونت ویروس کرونا در ترکمنستان وجود ندارد. با این حال، سازمان جهانی صحت به افزایش بیماری کرونا در ترکمنستان ابزار نگرانی می‌کند.

«کاترین اسمالوود» کارمند ارشد سازمان جهانی صحت در اروپا، براساس یک ماموریت در ترکمنستان گفت: می‌دانیم و نگران گزارش‌های بیماری حاد تنفسی یا ذاتالریه هستیم. به رهبری کشور پیشنهاد می‌کنیم که طوری عمل کنند که گویا کووید-19 در سراسر کشور گسترش پیدا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала