تمام طیاره‌های جنگی ارتش روسیه با جدیدترین سیستم نشانه‌‌‌گیری مجهز می‌شوند

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر تمام طیاره‌های جنگی ارتش روسیه با جدیدترین سیستم نشانه‌‌‌گیری مجهز می‌شوند
تمام طیاره‌های جنگی ارتش روسیه با جدیدترین سیستم نشانه‌‌‌گیری مجهز می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که تمام طیاره های جنگی ارتش کشور جدیدترین سیستم نشانه‌گیری را که در سوریه آزمایش شده است، دریافت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع ملی روسیه در مصاحبه که با کانال تلویزیونی روسیه 24 داشت، گفت که تمام طیاره‌های جنگی کشور آخرین سیستم نشانه‌گیری که در جریان بمباران در سوریه آزمایش شده است را دریافت خواهند کرد.

تمام تانک های تی-72 نیروی مسلح روسیه مدرنیزه می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
تمام تانک های تی-72 نیروی مسلح روسیه مدرنیزه می‌شوند

شویگو گفت: شویگو گفت: ما سیستم نشانه گیری در هنگام بمباران را اصلاح و تقریباً عالی ساخته ایم. این سیستم در شرایط جنگی آزمایش شده است و در حال حاضر ما آن را تقریباً روی تمام طیاره‌های خود که دارای سیستم بمب‌گذاری هستند، نصب می‌کنیم.

وی تصریح کرد که تجربه به‌‌دست آمده در سوریه در شرایط جنگی کسب شده است. امکان ندارد بدون آزمایش در شرایط جنگی آماده باشیم. آموزش نیروها به‌طور انحصاری در تجهیزات آموزشی غیرممکن است و تکنیک آموزشی، تکنیک آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد که نتایج نشان داده است که طیاره‌های روسیه چشمگیر هستند. و این همه به لطف کار بسیار نزدیک با شرکت‌ها و طراحان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала