معترضان در پورتلند به سوی پولیس کوکتل مولوتف پرتاب کردند + ویدیو

© REUTERS / CAITLIN OCHSمعترضان در پورتلند به سوی پولیس کوکتل مولوتف پرتاب کردند + ویدیو
معترضان در پورتلند به سوی پولیس کوکتل مولوتف پرتاب کردند + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس پورتلند در ایالات متحده امریکا اعلام کرد، که معترضان از کوکتل مولوتف در برابر نیروهای پولیس کار گرفته اند. 

به گزارش اسپوتنیک، پولیس پورتلند امریکا در بیانیه ای گفت: "مردم کوکتل مولوتف پرتاب می کنند... بطری هایی حاوی مواد آتش زا به سمت مأموران پرتاب شده است... پولیس در تلاش است تا امنیت و آرامش منطقه را برقرار کند".

در پورتلند و شماری دیگر از شهرهای امریکا تجمعات اعتراضاتی در حال برگزاری است که پس از مرگ جورج فلوید امریکایی-افریقایی به دست پولیس در مینیاپولیس آغاز شد. اعتراضات اغلب به شورش تبدیل می شود.

صدها معترض در شهر پورتلند ایالت اورگان در صد و یکمین شب اعتراضات ذیل جنبش «زندگی سیاهان مهم است» گردهم آمدند. در تظاهرات صد روز گذشته، شمار معترضان همیشه افزایش داشته و مهم‌تر اینکه نشانه‌ای از توقف در آن مشاهده نشده است. ویدیوهایی که از این تجمعات منتشر می شود نشان می‌دهند که نیروهای پولیس برای متفرق کردن تظاهر کنندگان از گاز اشک‌آور استفاده می کنند.

یادآوری می کنیم، که سومین ماه است که در پورتلند اعتراضات و شورش ها در جریان است. در زمان های مختلف، پولیس این اعتراضات را به عنوان یک شورش قلمداد می کنند و افراد معترض در این تجمعات را دستگیر می کند. این تجمع ها پس از مرگ جورج فلوید امریکایی-افریقایی به دست پلیس در مینیاپولیس آغاز شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала