ترامپ بار دیگر بولتون را احمق خواند

© REUTERS / Leah Millisترامپ بار دیگر بولتون را احمق خواند
ترامپ بار دیگر بولتون را احمق خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا به خاطر سخنان خود در مورد نامه‌های کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی، بار دیگر مشاور اسبق امنیت ملی اش را احمق خواند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در این خصوص در صفحه توییترش نوشته است: "من تازه شنیدم که با جان بولتون در مورد  نامه های عاشقانه کیم جونگ اون بحث می‌کردم، انگار که من آنها را دقیقاً همینطور می دیدم. واضح است که فقط کنایه آمیز بود. ولی بولتون خیلی احمق بود".

 پیشتازی جدی بایدن از ترامپ در نظرسنجی اخیر - اسپوتنیک افغانستان
پیشتازی جدی بایدن از ترامپ در نظرسنجی اخیر

رئیس جمهور امریکا و رهبر کوریای شمالی بارها نامه نوشتند، محتویات این نامه تاکنون مخفی نگاشته شده است، اما رئیس جمهور امریکا این نامه ها را "شگفت انگیز" خواند. و یک بار دیگر گفت که او آنان عاشق یک دیگر شدند.

ترامپ و کیم جونگ اون برای اولین بار در سال 2018 در سنگاپور ملاقات کردند، سپس این دو رهبر توافق نامه ای را امضا کردند که براساس آن پیونگ یانگ باید تسلیحات هسته ای خود را کنار می گذاشت. دومین اجلاس آنها در آغاز سال 2019 در ویتنام لغو شد. رئیس جمهور آمریكا و رهبر کوریای شمالی در جون همان سال "2019" دوباره در منطقه غیر نظامی میان دو کوریا دیدار و گفتگو کردند و توافق کردند که مذاکرات از سر گرفته شود. با وجود گام‌های پیونگ یانگ برای کاهش تنش‌ها و نیز نابودی بخشی از تاسیسات هسته‌ای خود، آمریکا حاضر به کاهش تحریم‌ها علیه این کشور نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала