وکیل سابق ترامپ: او برای ماندن در قدرت می‌تواند دست به جنگ بزند

© REUTERS / Erin Scott وکیل سابق ترامپ: او برای ماندن در قدرت می‌تواند دست به جنگ بزند
وکیل سابق ترامپ: او برای ماندن در قدرت می‌تواند دست به جنگ بزند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایکل کوهن وکیل پیشین رئیس جمهور ترامپ می‌گوید که وی برای ماندن در کاخ سفید حاضر است دست به هر کاری از جمله آغاز یک جنگ بزند.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل کوهن ، وکیل سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده ، احتمال اینکه رهبر فعلی آمریکا برای تأمین پیروزی مجدد خود در انتخابات حاضر به انجام هر کاری حتی آغاز یک جنگ است، را رد نمی‌کند.

وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی NBC News گفت، این امر حتا می‌تواند که شامل تقلب در نتایج رأی گیری باشد.

بایدن: انتخاب دوباره ترامپ برای نسل آینده امریکا فاجعه بار خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
بایدن: انتخاب دوباره ترامپ برای نسل آینده امریکا فاجعه بار خواهد بود

وی افزود: من معتقدم که وی حتی برای جلوگیری از خروج از دفتر کاخ سفید تا آنجا پیش می‌رود که یک جنگ را شروع ‌کند. بزرگترین ترس من این است که در سال 2020 انتقال مسالمت‌آمیز قدرت رخ ندهد.

وکیل سابق ترامپ ، درز کتاب خاطرات خود با عنوان "ناسپاس؛ یک دفتر خاطرات" رئیس جمهور آمریکا را "کلاهبردار ، فریبکار، قلدر، نژادپرست، شکارچی و متهم" خواند. او دراین کتاب آقای ترامپ را به رفتار و منشی چون "سردسته گانگسترها" تشبیه کرده و گفته او "نظر منفی نسبت به سیاهان دارد".

این کتاب در تاریخ 8 سپتامبر منتشر می شود.

کوهن وکیل پیشین رئیس جمهوری آمریکا که هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد، در حالی مدعی تلاش‌های ترامپ برای حفظ قدرت است که وی خود نیز چندی پیش به جرایم متعدد از جمله فرار مالیاتی و تقلب بانکی اعتراف کرد. 

او به علت دروغ گویی به کنگره و پلیس اف‌بی‌آی و همچنین چند جرم دیگر از جمله کلاهبرداری مالی و مالیاتی مجرم شناخته شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала