واکنش صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه به توقف موقت آزمایش واکسن کرونای «AstraZeneca»

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi واکنش صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه به واکسن کرونای شرکت «آسترازنکا»
 واکنش صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه به واکسن کرونای شرکت «آسترازنکا»   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، به عنوان یک سرمایه گذار در تولید واکسن روسی اسپوتنیک -V، در مورد تعلیق آزمایشات بالینی شرکت واکسن AstraZeneca (آسترازنکا) اظهار نظری نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به مقاله ای که قبلا منتشر شده، کریل دیمیتریف، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، مسئله دانش بیشتری از پلت فرم ناقلین آدنو ویروسی انسان را در مقایسه با فناوری های جدید تولید واکسن جدید و کشف نشده ای مانند وکتورهای آدنو ویروسی میمون یا «ام‌آران‌ای» را مطرح کرد.  

آزمایش واکسن کرونای شرکت «آسترازنکا» متوقف شد - اسپوتنیک افغانستان
آزمایش واکسن کرونای شرکت «آسترازنکا» متوقف شد

ایمنی ناقلین آدنو ویروسی انسانی که در واکسن اسپوتنیک V استفاده می شود ، برای دهه ها در بیش از 250 مطالعه بالینی ثابت شده است و آنها مناسب ترین بستر برای تحویل مواد ژنتیکی واکسن ها هستند ، زیرا انسان بیش از 100 هزار سال با آدنو ویروس های انسانی همزیستی داشته است.

کریل دیمیتریف پیش از این گفت که بر خلاف بردارهای آدنو ویروسی انسانی مورد مطالعه، هیچ مطالعه طولانی مدت در مورد فن آوری های جدید برای ناقلین آدنو ویروس میمون و mRNA وجود ندارد.  

قابل ذکر است که شرکت AstraZeneca اعلام کرده که به دلیل عوارض جانبی احتمالی در یک داوطلب طبق این گزارش، شرکت AstraZeneca توضیح بیشتری در خصوص این بیماری ارائه نکرده اما گفته است، این داوطلب دچار یک بیماری بالقوه نامشخص شده است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала