اعلام زمان بازگشت دانشجویان خارجی به فدراسیون روسیه

© Sputnik / Press service of the Ministry of Foreign affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام زمان بازگشت دانشجویان خارجی به فدراسیون روسیه
اعلام زمان بازگشت دانشجویان خارجی به فدراسیون روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که تصمیم برای بازگشت دانشجویان خارجی به فدراسیون روسیه از قبل اتخاذ شده است و امیدواریم که زمان بازگشت آنها تا آخر ماه سپتمبر مشخص گردد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو انتظار دارد که تاریخ بازگشت دانشجویان خارجی به فدراسیون روسیه تا پایان ماه سپتمبر مشخص شود.

سرگئی لاوروف روز چهارشنبه در نشست خبری مشترک با مختار تیلوبردی وزیر امور خارجه قزاقستان در مسکو گفت: توجه خاصی به مشکل دانشجویان خارجی هم با دانشجویان که یک سال، دو یا سه سال در روسیه تحصیل کرده اند و می‌خواهند به تحصیل شان ادامه دهند و هم کسانی که تازه وارد دانشگاه‌ها شده اند، صورت گرفته است.

به گفته وزیر امور خارجه روسیه، این تصمیم براساس پیشنهادات مشترک وزارتخانه‌های خارجه روسیه و آموزش فدراسیون روسیه اتخاذ شده است.

وی گفت: ما می‌خواهیم همسایه‌های ما در میان اولین کسانی باشند که به تحصیل به روسیه می‌آیند. تاریخ مشخص به زودی تعیین می‌شود. امیدوارم که این موضوع تا یک ماه دیگر بسته شود.

یادآوری می‌کنیم که ورود به روسیه برای خارجی‌ها در ماه مارچ سال روان به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر ویروس کرونا محدود شد. در ماه جولای، یک تعدادی از شهروندان خارجی اجازه ورود به روسیه را دریافت کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала