واکنش رهبری فلسطین به عادی سازی روابط اسرائیل و بحرین

© REUTERS / Juan MedinaA Palestinian refugee holds the flag of Palestine during a protest in Madrid, Spain, July 21, 2015
A Palestinian refugee holds the flag of Palestine during a protest in Madrid, Spain, July 21, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبری فلسطین بیانیه عادی سازی روابط اسرائیل و بحرین را محکوم کردند.

به گزارش اسپوتنیک، رهبری فلسطین توافق نامه برنامه ریزی شده برای عادی سازی روابط اسرائیل و بحرین را محکوم کرد و این عمل را خیانت به آرمان فلسطین خواند.

بحرین به جمع دوستان اسرائیل پیوست - اسپوتنیک افغانستان
بحرین به جمع دوستان اسرائیل پیوست

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اوایل روز جمعه اعلام کرد که بحرین و اسرائیل برای ایجاد روابط دیپلماتیک توافق کرده اند.

پیش از این اسرائیل و امارات توافق کردند که روابط دو کشور را کاملاً عادی کنند. در بیانیه سه جانبه مشترک با ایالات گفته شد، که اسرائیل طبق شرایط توافق خود با امارات ، اجرای تصمیم گسترش حاکمیت تل آویو به سرزمین های کرانه باختری را به طور موقت به تعویق می اندازد. همچنین ، طی هفته های آینده، اسرائیل و امارات چند توافق نامه را در زمینه سرمایه گذاری، گردشگری، پروازهای مستقیم، امنیت، ارتباطات از راه دور و سایر موارد به امضا می رسانند.

   در همین حال حازم قاسم سخنگوی حماس، گفت که این جنبش "توافق برای عادی سازی روابط بین اسرائیل و بحرین را به منزله تحقق مداوم مفاد معامله قرن (ابتکار صلح ترامپ) می داند، که موجودیت فلسطین را از بین خواهد برد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала