پشک وفادار دو ماه بی آب و غذا در انتظار صاحب اش نشست

© AFP 2023 / Ryad Kramdiپشک وفادار
پشک وفادار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پشک خانگی اسیر کانتینر شد و در جریان دو ماه بدون آب و غذا زنده ماند.

اسپوتنیک، به نقل از Lad Bible، پشک به نام مونتی معمولاً آزادانه گشت و گذار می کرد و معمولا داخل هفت یا هشت خانه دیگر می شد. بنابراین صاحبان وی بورلی و پاول چاپمن خیلی نگران نبودند که پشک خانگی آنها در ماه جولای ناپدید شد.

در فرانسه برای نخستین بار یک پشک به کرونا مبتلا شد - اسپوتنیک افغانستان
در فرانسه برای نخستین بار یک پشک به کرونا مبتلا شد

اما وقتی صاحبان او در یکی از خانه های که مونتی دوست داشت به آنجا رفتند و جویائی پشک شان شدند، در جواب آنها گفتند که مدت زیادی است او را ندیده اند ، صاحبان گربه نگران شدند. آنها اوراق های تبلیغاتی گذاشته و پست های در مورد پیدا کردن حیوان خانگی در فیس بوک ارسال کردند.

بورلی می گوید: «پسرم در اوایل ماه جولای ، پیامی از طرف یکی از کارمندان فروشگاه دریافت کرد که مونتی معمولاً به آنجا رفت و آمد داشت. او پرسید که آیا همه وضع پشک خوب است ، زیرا آنها چند روز است که او را ندیده اند. ما فکر کردیم که این چیز عجیبی است و شروع به جستجوی او کردیم».

صاحبان این پشک حتی فکر می کردند که مونتی پیر شده و ممکن است برای مردن رفته باشد. علاوه بر این، این پشک عادت داشت سوار ماشین ها و کامیون ها شود.

پشک سیبری هدیه پوتین به والی آکیتا جاپان قرنطینه شد  - اسپوتنیک افغانستان
پشک سیبری هدیه پوتین به والی آکیتا جاپان قرنطینه شد

چاپمن منتظر تماس تیلفونی در مورد پیدا کردن مونتی بود ، اما کسی با آنها تماس نگرفت. پس از هفت هفته ، آنها دیگر امید خود را برای یافتن پشک خانگی از دست دادند و تصور کردند که وی زیر تایر موتر شده باشد.

اما در اواخر ماه اگوست ، بورلی به محل کار خود آمد و پیامی تیلفونی را بدست آورد. "خواهر خونده من ، عکس با یک گربه در فیس بوک را که توسط شرکت تدارکات Blackfords Removal منتشر شده است ، برچسب گذاری کرد. ظاهراً کسی نزدیک دیپو بود و صدای پشک را شنید. باورم نمی شد. من به شوهر و دخترم نوشتم که مونتی زنده است. ”صاحب پشک گفت. او حیوان خانگی را با پنجه اش تشخیص داد که در کودکی آسیب دیده است.

معلوم شد که در تمام این مدت گربه در یک کانتینر ترانسپورتی در 200 متری خانه خودش قفل شده است. چگونگی رسیدن وی به آنجا یک معما باقی مانده است. حتی باورنکردنی است که چگونه او موفق شد در یک فضای محدود قفل شده زنده بماند.

صاحب گربه پیشنهاد حدس زد: "او احتمالاً 99 دور زندگی دارد. پشک 3/2 وزن خود را از دست داد. من نمی دانم که او چگونه توانست زنده بماند، ممکن منتطر من بوده است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала