امریکا میدان جنگ آینده را اعلام کرد

© AP Photo / Fernando Vergaraامریکا میدان جنگ آینده را اعلام کرد
امریکا میدان جنگ آینده را اعلام کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده امریکا مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را که با مشترک کشورش به وقوع خواهد پیوست، اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Defence News، چارلز براون، فرمانده نیروی هوایی امریکا، مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را با مشارکت این کشور اعلام کرد.

به گفته براون، جنگ آینده با مشارکت امریکا مشابه درگیری‌های دو دهه گذشته نخواهد بود. وی گفت: «جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد بود».

چه کشوری پیروز جنگ آینده خواهد بود؟ - اسپوتنیک افغانستان
چه کشوری پیروز "جنگ آینده" خواهد بود؟

این جنرال امریکایی اطمینان دارد که جنگ آینده با مشارکت امریکا با توجه به تلفات نظامی و خطراتی که برای ملت وجود دارد، به یاد خواهند آورد که طی جنگ جهانی دوم چه اتفاقی برای کشور افتاد.

این نشریه خاطر نشان می‌کند که فرمانده جدید نیروی هوایی امریکا با مخالفت نمایندگان کنگره که مخالف تعطیلی پایگاه‌های نظامی با طیاره‌های منسوخ در مناطق خود هستند، مواجه خواهد شد.  همچنان این نشریه خاطر نشان کرد که عمده هزینه‌های نوسازی در دوران رهبری براون بر عهده شرکت نظامی –صنعتی Northrop Grumman است که مسوول ایجاد بمب افکن‌های استراتژیک سنگین بی-21 و راکت‌های بین قاره‌ای جدید بازدارنده استراتژیک Ground based می‌باشد.

در ماه سپتمبر، والری اینسینا، روزنامه نگار نشرینه Defence News، در مورد بازید از مرکز عملیات رزمی، ایجاد شده در پایگاه نیروی دریایی امریکا اندروز، جایی که وی عملیات شبیه سازی شده‌ای از «سیستم کنترول جنگ انقلابی» را مشاهده کرد گفت که در طی آن پاسخ واشنگتن به حمله یک دشمن بالقوه (احتمالاً مسکو) نشان داده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала