ما در خانه خواهیم ماند و شما نیز/اعتراض اسرائیلی ها علیه سفر نتانیاهو به آمریکا + تصاویر

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر خطر درگیری نظامی آشکار اسرائیل و ایران
خطر درگیری نظامی آشکار اسرائیل و ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آستانه سفر نخست وزیر اسرائیل به واشنگتن برای امضای توافق عادی سازی روابط با امارات، ده ها اسرائیلی در فرودگان بن گوریون در تل آویو تجمع کردند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های اسرائیل، ده ها شهروند این کشور شب یکشنبه با تجمع در مقابل دروازه های ورودی فرودگاه بن گوریون در تل آویو مخالفتشان را با سفر نتانیاهو در شرایط اوج گیری کرونا اعلام کردند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Hidden Sidewalks (@hidden_sidewalks)

این تظاهرات در آستانه سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به آمریکا برای شرکت در مراسم امضای توافق عادی سازی روابط با امارات و بحرین تحت نظارت آمریکا برگزار شد.

بر اساس گزارش، موتر های ده ها اسرائیلی از احزاب سیاسی مختلف معترضین در های ورودی ترمینال را مسدود نمودند. تظاهرکنندگان پرچم های سیاه و پرچم های اسرائیل را به اهتزاز درآورده و شعار می دادند: "ما در خانه می مانیم ، شما نیز" ، "نتانیاهو یک جنایتکار است". تظاهرکنندگان وعده سپردند که مانع خروج هواپیمای شماره یک اسرائیلی شوند.

مراسم امضای توافق نامه عادی سازی روابط اسرائیل و امارات متحده عربی قرار است در تاریخ 15 سپتامبر در واشنگتن برگزار شود. انتظار می رود هیاتی از بحرین نیز به امضای توافق نامه بپیوندد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала