مرگ همزمان زوج عاشق پس از 48 سال زندگی مشترک

© Fotolia / MisstyРуки пожилой пары
Руки пожилой пары - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زوج عاشق آمریکایی با گذشت 48 سال از ازدواج شان پس از ابتلا به کرونا با فاصله 4 دقیقه از جهان رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از People یک زوج آمریکایی در کارولینای شمالی (آمریکا) به نام های جانی لی پپلز 67 ساله و همسرش کیتی دارلین 65 ساله در اوایل ماه آگست به COVID-19 مبتلا شدند. آنها 30 روز با این بیماری مبارزه کردند اما هرگز نتوانستند بیماری را شکست دهند.

پزشکان وقتی فهمیدند که قادر به نجات زن و شوهر نیستند، آن دو را در در یک اتاق منتقل نموده و تختخواب‌های شان را کنار یکدیگر قرار دادند. جانی و کتی در تاریخ 2 سپتامبر فقط با چهار دقیقه فاصله و دست به دست هم از دنیا رفتند.

مرگ یک زوج آمریکایی با فاصله 6 دقیقه پس از ابتلا به کرونا - اسپوتنیک افغانستان
مرگ یک زوج آمریکایی با فاصله 6 دقیقه پس از ابتلا به کرونا

شین، پسر این زوج گفته است: "پدر و مادرش 48 سال قبل ازدواج نمودند اما در کل بیش از 50 سال با هم بودند". وی خاطرنشان کرد که پدر و مادرش در نگاه اول عاشق هم شدند. این آمریکایی از هموطنان خود خواست تا در مکان های عمومی ماسک بزنند، دست های خود را بشویند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند

 بنا بر آمار های رسمی دانشگاه جان هاپکینز، تاکنون 29 میلیون و 188 هزار و 438 نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-19 ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد 928 هزار و 325 نفر جان باخته و 21 میلیون و 31 هزار و 679 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

آمریکا با 6 میلیون و 708 هزار و 458 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب هند، برزیل، روسیه، پرو، کلمبیا، مکزیک، آفریقای جنوبی، اسپانیا و آرژانتین قرار گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала