ترامپ از ایجاد صلح در خاورمیانه بدون ریختن خون صحبت کرد

© AP Photo / Evan Vucci ترامپ از ایجاد صلح در خاورمیانه بدون ریختن خون صحبت کرد
 ترامپ از ایجاد صلح در خاورمیانه بدون ریختن خون صحبت کرد    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده می گوید که کشورش بدون از دست دادن پرسنل نظامی خود به دنبال صلح در خاورمیانه از طریق مسالمت آمیز است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده ، طی بیانیه‌ی دیروز سه شنبه در مراسمی که توسط ABC پخش می شد در پنسیلوانیا گفت: "ایالات متحده بدون از دست دادن پرسنل نظامی خود به دنبال صلح در خاورمیانه از طریق مسالمت آمیز است".

پوتین بالاتر از ترامپ در رده بندی اعتماد به رهبران جهان - اسپوتنیک افغانستان
پوتین بالاتر از ترامپ در رده بندی اعتماد به رهبران جهان

وی گفت: "به جای آن که در مورد جنگ صحبت کرد، باید بدانیم امروز چه به دست آورده ایم. ما برای صلح در خاورمیانه تلاش می کنیم و بدون این که سربازان جوان خود را از دست بدهیم برای بدست اوردن صلح تلاش می کنیم."

وی یادآوری کرد که تحت مدیریت او بود که نیروهای نظامی ایالات متحده از عراق و افغانستان قمسا خارج شدند.

ترامپ گفت: "من نیروها را از افغانستان و عراق بیرون می کشم."

ترامپ برعلاوه می گوید، ما تقریباً همه جا را ترک کردیم، اما به من می گویند: "شما برای جنگ تلاش می کنید.

ترامپ اضافه کرد؛ به کوریای شمالی نگاه کنید ، همه چیز به همان صورت باقی مانده است، ما با آنها کنار می آییم ، من با رهبر این کشور، کیم جونگ-اون کنار می آیم، مخالفان می گفتند که جنگ خواهد شد. اگرچنین وضعیت در زمان رئیس جمهور باراک، اوباما و یا در زمان هیلاری کلینتون می بود، شاید یک جنگ، شاید حتی یک جنگ هسته ای با کوریای شمالی رخ می داد. "

پیش از این در اوایل روز سه شنبه در واشنگتن ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ، وزیران خارجه امارات متحده عربی و بحرین شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان و عبداللطیف الزایانی توافق نامه هایی را برای عادی سازی روابط امضا کردند. ترامپ قبل از امضای توافق نامه ها ابراز اطمینان کرد که این توافق نامه ها پایه ای برای صلح جامع در خاورمیانه خواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала