خریداری صد میلیون دوز واکسن روسی علیه کووید-19 توسط هند

© Sputnik / Gamaleya Research Institute of Epidemiology and Microbiology /  مراجعه به بانک تصاویر خریداری صد میلیون دوز واکسن روسی علیه کووید-19 توسط هند
 خریداری صد میلیون دوز واکسن روسی علیه کووید-19 توسط هند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هند 100 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا Sputnik V از روسیه خریداری می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یک منبع آگاه، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه موافقت کرده است که 100 میلیون دوز واکسن کرونا ویروس Sputnik V را به یک شرکت دارویی هند عرضه کند.

Photo production of the Russian Sputnik V vaccine - اسپوتنیک افغانستان
دلچسبی آمریکا و اروپا به واکسن روسی ضد کرونا

این بنیاد بعداً اعلام كرد كه با یكی از برجسته ترین شركت های دارویی جهان، Dr. Reddy's Laboratories Ltd (Dr. Reddy's) در زمینه همکاری برای تحقیقات بالینی و تهیه واکسن Sputnik V به هند موافقت کرده اند. صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت: "پس از دریافت تأیید گروه نظارتی، 100 میلیون دوز واكسن Sputnik V به كشور هند عرضه می شود. پس از دریافت نتایج آزمایشات بالینی و ثبت واكسن، ممکن است تحویل این مقدار واکسن به هند تا پایان سال 2020 آغاز شود.

گفتنی‌ست در ماه اگست وزارت بهداشت روسیه اولین واکسن جهان را برای پیشگیری از COVID-19 ثبت کرد که توسط مركز ملی تحقیقات اپیدمیولوژی و میكروبیولوژی روسیه به نام گامالیا تهیه و به طور مشترک با صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تولید شده است. پیش از این ، آناستازیا راکووا ، معاون شهردار مسکو اعلام کرده بود  9 سپتامبر واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در چارچوب  تحقیقات پس از ثبت واکسن کرونا در پایتخت روسیه آغاز گردیده است.

پیشتر صندوق سرمايه گذاری مستقیم روسيه اعلام نموده بود  که روسیه  مي تواند 500 میلیون دوز واکسن Sputnik V وی در سال تولید کند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала