رپر معروف آمریکا عکس پوتین را منتشر کرد +عکس

© AP Photo / Michael WykeРэпер Канье Уэст
Рэпер Канье Уэст - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رپر سرشناس آمریکایی که خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آماده نموده است، تصویری از رئیس جهور روسیه را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کانیه وست، رپر معروف آمریکایی تصویری از ولادیمیر پوتین؛ رئیس جمهور روسیه را در حساب کاربری خود در توییتر منتشر نموده است. دراین تصویر رئیس جمهور روسیه در حال تمرین جودو دیده می‌شود.

 عکس منتشر شده در تاریخ 16 سپتامبر دیدار رهبر روسیه با نمایندگان تیم ملی جودوی روسیه در سال 2016 را نشان می دهد. 

وی در پای این عکس نوشته است: قانون شماره یک، به آهنگ های Ye (نام مستعار و عنوان آلبوم وست) گوش کنید.

کانیه وست، چهره مشهور موسیقی رپ جهان و همسر چهره مشهور تلویزیونی، کیم کارداشیان که هر دو حامیان و طرفداران بسیاری دارند در ماه گذشته اعلام کرد که به طور رسمی وارد رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری 2020 شده است. این اعلام حضور وست در انتخابات ریاست جمهوری بسیار جنجالی شد و واکنش‌های بسیاری را بر انگیخت.

کانیه وست، همسر کیم کارداشیان، مدل، بازیگر و چهره مشهور تلویزیونی در ایالات متحده طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات روان‌پریشی، اظهارات جنجالی در باره برده‌داری و نیز حمایت از دونالد ترامپ بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و به تیتر یک روزنامه‌ها در این کشور تبدیل شده بود.

وست از معدود افراد مشهوری بود که در سال 2016و در انتخابات ریاست جمهوری بین هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ از ترامپ حمایت کرد و این حمایت تا سال 2018نیز به طول انجامید.

به گفته نزدیکان این رپر آمریکایی، او دچار بیماری عصبی موسوم به  اختلال دو قطبی است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала