ترامپ سخت‌ترین لحظات ریاست جمهوری خود را نامبرد

© AP Photo / Matt Yorkترامپ سخت‌ترین لحظات دوره ریاست جمهوری خود را نامبرد
ترامپ سخت‌ترین لحظات دوره ریاست جمهوری خود را نامبرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد همه گیری ویروس کرونا سخت ترین لحظه در دوره ریاست جمهوری وی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکاروز چهارشنبه 16 سپتامبر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ABC ضمن صحبت درباره دشوارترین رویداد در دوره ریاست جمهوری خود گفت: "بدون شک این تمام چیزهای در رابطه با کووید 19 یا همانطور که من آن را می نامم،  ویروس چینی بود زیرا قبلا همه چیزها  خیلی خوب پیش می رفت. وی اعتراف کرد: "این بسیار دشوار بود".

Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: فقط چند هفته دیگر با دریافت واکسن کرونا فاصله داریم

ترامپ خاطرنشان کرد که به لطف این بیماری همه گیر ، او متوجه شد که زندگی انسان تا چه اندازه شکننده است زیرا وی شخصاً شش نفری را که بر اثر عفونت ویروس کرونا فوت کردند،  می شناخت.

"آنها افراد نیرومندی بودند و به طور ناگهانی فوت کردند. آنها رفته اند و این تقصیر آنها نیست این تقصیر کشور بود که می توانست جلوی مرگ آن را بگیرد. "

ترامپ در تاریخ 2 سپتامبر اعلام کرده بود چین به طور عمدی از انتشار اطلاعات واقعی در مورد تعداد جان باختگان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جلوگیری می کند. به نظر وی اکنون چین دوران سختی را پشت سر می گذارد و خسارات ناشی از همه گیری کرونا بسیار بیشتر از آن است كه مردم فکر می کنند.

رئیس جمهور ایالات متحده بارها و بارها تکرار کرده است که وی چین را مسئول شیوع اپیدمی ویروس کرونا می داند و این را دلیل عصبانیت روزافزون خود از چین خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала