دوران آفتاب تغییر می کند

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر دوران آفتاب تغییر می کند
دوران آفتاب تغییر می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان ناسا تائید کردند که در آفتاب لکه های کوچک مشاهده می شود و آن باعث می گردد تا آفتاب داخل دوران دیگری شود.

به گزارش اسپوتنیک، انسان ها حتی در قرن 18 مشاهده کردند که آفتاب دوران خاص خود را دارد که به مرور زمان تغییر می کند و تا کنون 24 بار دوران آفتاب تغییر کرده است.

حقیقت تکان دهنده. سیارات منظومه شمسی به دور آفتاب نمی چرخند! - اسپوتنیک افغانستان
حقیقت تکان دهنده. سیارات منظومه شمسی به دور آفتاب نمی چرخند!

دانشمندان ناسا و محققین ریاست ملی تحقیقات اتموسفیر و ابحار (تواا) در مورد آغاز 25 مین دوران آفتاب بیان داشته اند. ممکن تعجب کنید که هیچ تغییری، جرقه و پدیده های مشابه را در آفتاب مشاهده نکرده اید؟ دیدن آنها ساده نیست، زیرا موضوع بحث ظهور لکه های کم حرارت در عرض های جغرافیایی آفتاب می باشد. 

فردریک کلت، مدیر مرکز جهانی گزارشات برای فهرست لکه های آفتاب و مشاهدات بلند مدت آفتابی، گفت: "ما در حال تماشای چند لکه کوچک در آفتاب هستیم که گویندگی از آغاز یک دوران جدید می کند. اینها منادی کوچک آتش بازی های غول پیکر خورشیدی هستند. فقط با نظارت طی چندین ماه، می توانیم لحظه ای را تعیین کنیم که یک دوران جایگزین دوران دیگر می شود. "

طی هشت ماه گذشته تجزیه و تحلیل دقیق گزارشات مربوط به فعالیت خورشیدی انجام شد. وی نشان داد که برای 10 سال آینده آفتاب مانند سال گذشته خسته کننده خواهد بود.

علی رغم قرنها مشاهدات از آفتاب، دانشمندان هنوز نمی دانند چه چیزی در چرخش مرتبط با تغییرات در میدان های مقناطیسی ستاره تأثیر می گذارد ، که به نوبه خود به جریان پلاسما در عمق زیر سطح ستاره بستگی دارد. محققین باید دریابند که دقیقاً چه چیزی جریان پلاسما را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث تغییر قطب آفتاب می شود.

این که آیا دوران 25 ام در همه نوع رویدادها غنی خواهد بود یا خیر ، باید منتظر ماند. اتفاقاً دوران قبلی در مقایسه با دوران های قبلی نسبتاً آرام بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала