دیپلمات های روس خواستار روشنی امریکا درباره گزارش NBC شد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر دیپلمات های روس خواستار روشنی امریکا درباره گزارش NBC شد
دیپلمات های روس خواستار روشنی امریکا درباره گزارش NBC شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفارت روسیه در واشنگتن نسبت به گزارش شبکه NBC که به پشتیبانی امریکا که از «یگان های اوکراین» در کریمه اشاره می کند ابراز نگرانی کرد.

روسیه: امریکا ماهرانه از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: امریکا ماهرانه از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه سفارت روسیه در فیس بوک آمده است: "اظهارات مندرجه در NBC News درباره شرکت ایالات متحده در «یگان های های اوکراینی در حال جنگ با نیروهای روسیه در کریمه» باعث با نگرانی عمیق سفارت (روسیه) شده است".

دیپلمات های روس  تأکید می کنند، که در این گزارش ، مقام های امریکایی که نامشان فاش نشده ادعا می کنند که کشورشان از فعالیت های تروریستی در کشورهای سوم و از جمله در روسیه حمایت می کند.

سفارت روسیه در بیانیه خود اعلام کرده است: "اگر این درست و نه نزدیک بینی جغرافیایی شبکه تلویزیونی نامبرده باشد، از طرف امریکایی می خواهیم توضیح دهد که آیا واشنگتن به طور مستقیم یا غیرمستقیم به سازمان امنیت اوکراین در سازماندهی حملات تروریستی علیه کریمه ای ها کمک کرده است یا نه".

یادآوری می کنیم، که NBC News در چارچوب صحبت شایعات منتشره درباره پاداش روسیه به طالبان برای قتل سربازان امریکایی به «یگان های اوکراین در کریمه» اشاره کرد. این شبکه تلویزونی گزارش داد که گفته می شود، گویا این «انتقام گیری» از ایالات متحده به دلیل حمایت از «یگان های اوکراین در کریمه» بوده است. این شایعات پیش از این در مسکو و همچنین در کاخ سفید تکذیب شده بود. ارتش امریكا نیز اعلام کرده بود در صحت چنین گزارش های تردید دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала