دیدگاه لاوروف درباره طرح سزار امریکا 

© Sputnik / Roman Makhmutov /  مراجعه به بانک تصاویر دیدگاه لاوروف درباره طرح سزار امریکا 
دیدگاه لاوروف درباره طرح سزار امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه دیدگاهش را درباره طرح سزار امریکا بیان و آن را ضد انسانی خواند. 

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه امریکا در پاسخ به این پرسش که طرح سزار امریکا نه تنها سوریه بلکه نزدیکترین شریک های دمشق را مورد هدف قرار داد، چگونه ارزیابی می کنید، و چه راه حل های جدیدی با توجه به شرایط سخت اقتصادی می تواند برای بهبود اوضاع بشردوستانه کشور اتخاذ شود؟ گفت: این پلان را که شما گفتید، آنها آن را قانون سزار می‌نامند، که تحریم های را به عنوان ابزاری خفقان آور در برابر رهبری جمهوری عربی سوریه به تصویب می‌رساند. این تحریم نیز مانند بسته های پیشین از تحریم های است، که شمار زیادی از آنها در ایالات متحده و اتحادیه اروپا و دیگر متحدان واشنگتن وجود داشت. البته، نخست از همه مردم عادی و شهروندان سوریه زیر تاثیر آن قرار می گیرند. 

لاوروف: نتیجه انتخابات آمریکا هر چه که باشد، روسیه به آن احترام خواهد گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: نتیجه انتخابات امریکا هر چه که باشد، روسیه به آن احترام خواهد گذاشت

او در ادامه گفت، که این تحریم ها به صورت یک جانبه اعلام شده، غیرقانونی است، تقریبا دیروز یا روز گذشته، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، درخواست خود را که شش ماه پیش صادر کرد، از آن کشورهایی که تحریم های یک جانبه علیه یک کشور در حال توسعه را اعلام کرده بودند، تجدید کرد تا این تحریم ها را حداقل برای دوره مبارزه با بیماری همه گیر متوقف کند.

او درباره دیدگاه غرب با این طرح افزود: غرب نسبت به این تماس ها ناشنوا است، گرچه اکثریت کشورهای عضو سازمان ملل از این تماس ها حمایت می کنند. ما به دنبال محکومیت بیشتر این عمل خواهیم بود.

یادآوری می کنیم، که پس از بهار عربی و آغاز درگیری ها در سوریه روسیه و ایران با اجازه دولت سوریه وارد این کشور شدند و اما امریکا متحدانش بدون اجازه دولت سوریه وارد این کشور شدند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала