فرمت گفت و گوی آستانه درباره ای سوریه از دید لاوروف 

© Sputnik / Press service of the Ministry of Foreign affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر فرمت گفت و گوی آستانه درباره ای سوریه از دید لاوروف 
فرمت گفت و گوی آستانه درباره ای سوریه از دید لاوروف  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که درباره حل و فصل بحران سوریه آنها با شرکای ترکی و ایرانی خود کار می کند. 

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه دیدگاهش را درباره فرمت گفت و گوهای میان سوری آستانه به خبرنگار اسپوتنیک چنین گفت: درباره حل و فصل سوریه، ما فعالانه در فرمت آستانه با شرکای ترکی و ایرانی خود کار می‌کنیم. ما اخیراً همراه با یوری بوریسوف، معاون نخست وزیر روسیه از دمشق بازدید کرده ایم. برای ما رئیس جمهور اسد و وزیران او بار دیگر تعهد خود را در اجرای توافق‌نامه نشست سه جانبه آستانه که میان دولت و مخالفان است، بیان کردند.

دیدگاه لاوروف درباره طرح سزار امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
دیدگاه لاوروف درباره طرح سزار امریکا 

او همچنین افزود، که در ژنو، کمیته قانون اساسی کار خود را از سر گرفت، کمیسیون تحریریه آن تشکیل جلسه داد. طرفین بخاطر برای آینده سوریه، در حال شروع به انجام توافق نامه هستند، که به آنها اجاز می‌دهد کار در مورد اصلاح قانون اساسی را آغاز کنند. مناطقی که توسط تروریست کنترل می‌شود. به تدریج در حال کاهش است. مهم‌تر از همه این مربوط به منطقه تنش زدایی ادلب می شود.
او همچنان تصریح کرد، که توافق‌نامه‌های روسیه و ترکیه از جمله نیاز به جدا کردن مخالفان عادی برای گفتگو با دولت از تروریست های شناخته شده است توسط شورای امنیت، به تدریج در حال اجرا است. هر چند به همان سرعتی که ما می خواهیم نیست. اما همکاران ترک ما به آنها متعهد هستند و ما به طور فعال با آنها همکاری می‌کنیم.

یادآوری می کنیم، که گفت و گوهای میان سوری در آستانه پایتخت قزاقستان چند سال پیش برای پایان دادن به جنگ سوریه آغاز گردید که تا اکنون ادامه دارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала