بالگردهای روسی بالگردهای امریکایی را در سوریه پراکنده کردند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر بالگردهای روسی بالگردهای امریکایی را در سوریه پراکنده کردند
بالگردهای روسی بالگردهای امریکایی را در سوریه پراکنده کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو فروند بالگرد تهاجمی AH-64 Apache نیروی هوایی امریکا به کاروان پولیس ارتش روسیه که در حال گشت زنی در ولایت حسکه سوریه بود، نزدیک شدند.
دیدگاه پنتاگون درباره برخورد ارتش روسیه با امریکا در سوریه  - اسپوتنیک افغانستان
دیدگاه پنتاگون درباره برخورد ارتش روسیه با امریکا در سوریه 

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه نوشت: دو فروند بالگرد تهاجمی AH-64 Apache نیروی هوایی امریکا در اوایل ماه سپتامبر به کاروان پولیس ارتش روسیه که در حال گشت زنی در ولایت حسکه سوریه بود، نزدیک شده و در جاره بر روی آنها حلقه زدند و در پاسخ بالگردهای Mi-35 و Mi-8 AMTSh روسی بالگردهای ارتش ایالات متحده را پراکنده کردند.

کارهای تحریک آمیز نیروهای امریکایی در سوریه برای نخستین بار در 17 سپتامبر شناخته شد. گزارش شد، که ایالات متحده در تقابل با روسیه تاکتیک های خود را تغییر داده و توافق نامه های تعامل طرفین را نقض کرده است.

یادآوری می کنیم، که این اتفاق پس از درگیری با تجهیزات نظامی روسیه و امریکا در سوریه رخ داد. در 24 اگوست ، چندین خودروی جنگی با پرچم روسیه از دو نفربر زرهی پرچم دار ایالات متحده پیشی گرفتند و راه آنها را بستند. سپس وزارت دفاع روسیه گفت، كه ائتلاف بین المللی در مورد عبور كاروان پولیس نظامی روسیه از پیش هشدار داده شده بود، اما امریكایی ها برخلاف توافق نامه ها سعی در جلوگیری از گشت روس ها داشتند. سپس روس ها همه کارها را "برای انجام بیشتر وظیفه" انجام دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала