منبع: بخاطر شناسایی نقاط ضعف دفاعی روسیه انگلیس گشت های هوایی خود افزایش داده است

© Photo / UK Ministry of Defence 2019 / SAC Samantha Holden / LOS-19-0490-QRA Q2روزنامه بریتانی: بخاطر شناسایی نقاط ضعف دفاعی روسیه انگلیس گشت های هوایی خود افزایش داده است
روزنامه بریتانی: بخاطر شناسایی نقاط ضعف دفاعی روسیه انگلیس گشت های هوایی خود افزایش داده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع ارشد استخباراتی بریتانیا در این خصوص می‌گوید که جمع آوری اطلاعات به کارشناسان وزارت دفاع کمک می‌کند، تا بتواند نقاط آسیب پذیر را شناسایی کرده و از آن استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ساندی تایمز می‌نویسد، که جنگنده های نیروهای هوایی بریتانیا همراه با کشتی های جنگی این کشور به طور قابل توجهی گشت زنی ها خود را در نزدیکی مرزهای روسیه افزایش داده اند تا نقاط " نقاط ضعف دفاعی" این کشور را شناسایی کنند.

رهگیری دوباره هواپیمای اطلاعاتی بریتانیا توسط جنگنده میگ-29 روسیه - اسپوتنیک افغانستان
رهگیری دوباره هواپیمای اطلاعاتی بریتانیا توسط جنگنده میگ-29 روسیه

براساس گزارش این روزنامه، در هفته آخر ماه آگوست، حداقل 28 هواپیما بریتانیا به مرزهای روسیه در منطقه دریا سیاه و به شبه‌جزیره کولا فرستاده شده اند، که از این میان پنج هواپیما به طور همزمان پرواز می‌کنند.

منبع ارشد استخباراتی بریتانیا تاکید دارد، جمع آوری اطلاعات به کارشناسان وزارت دفاع کمک می‌کند، تا بتواند نقاط آسیب پذیر را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنند.

در این حالی‌ست، سرگئی رودسکوی رئیس اداره عملیات عمومی ستاد کل نیروهای مسلح روسیه روز گذشته اعلام کرد، که رهگیری و شناسایی هواپیماهای خارجی نسبت به سال گذشته 40 درصد در منطقه دریای سیاه افزایش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала