بیل گیتس از ختم کرونا سخن گفت

© REUTERS / Brendan McDermidبیل گیتس
بیل گیتس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیانگذار مایکروسافت پایان همه گیری ویروس کرونا در جهان را در بهترین حالت پیش‌بینی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، بیل گیتس، میلیاردر و بنیانگذار مایکروسافت اظهار داشت که شیوع ویروس کرونا در بهترین حالت در سال 2022 پایان می یابد.

بیل گیتس از بروز فاجعه خطرناکتر از ویروس کرونا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
بیل گیتس از بروز فاجعه خطرناکتر از ویروس کرونا خبر داد

بیل گیتس در مصاحبه با "فاکس‌نیوز" بیان داشت: پایان همه گیری احتمالاً در بهترین حالت سال 2022 است. اما در طول سال 2021، اگر به موضوع در مقیاس جهانی نگاه شود، باید بتوانیم تعداد (میزان ابتلا) را کاهش دهیم.

گیتس با اختصاص مبلغ 650 میلیون دالر برای مبارزه با کووید-19، بزرگترین اهداكننده جهان در این زمینه است. گیتس در یک نظریه توطئه آمیز متهم به این شد که قرار است افراد تحت عنوان واکسین ویروس کرونا با میکرو تراشه برچسب گذاری شود. بیل گیتس و دانشمندان آشنا به کارهای وی، این موضوع را رد می‌کنند.

گیتس گفت: "دو واکسن در سراسر جهان وجود خواهد داشت." به گفته وی، آزمایشات داروی ضد کرونا ویروس در چین و روسیه در حال انجام است، در حالی که بنیاد بیل و ملیندا گیتس برای آزمایش و جستجوی عوارض جانبی از واکسن خود، حدود سه تا چهار ماه زمان نیاز دارد.
گیتس با ارزیابی اقدامات دولت امریكا در برابر شیوع ویروس، خاطرنشان كرد: محدودیت های در مورد حرکت شهروندان خیلی دیر به تصویب رسیده است.
در همین حال، گیتس به مردم هشدار می‌دهد که پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند و به استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ادامه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала