از محدودیت ها برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا نامبرده شد

© Sputnik / Press service of AFK Sistema /  مراجعه به بانک تصاویر Производство вакцины от COVID-19
Производство вакцины от COVID-19  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس گروه ایمنی شناسی بالینی و آلرژی شناسی دانشگاه سچنف، از محدودیت ها برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا نامبرده است.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر كارائولوف، اکادمیسن، آکادمی علوم روسیه و رئیس گروه ایمنی شناسی بالینی و آلرژی شناسی دانشگاه سچنف، گفت: "محدودیت های واكسین علیه COVID-19 ممكن است در گروه های كوچك با نقص ایمنی اولیه (کنترل‌کننده پی‌آی‌دی) اعمال شود".

Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: فقط چند هفته دیگر با دریافت واکسن کرونا فاصله داریم

دانشمند در پاسخ به پرسش در مورد سازگاری واکسن ها علیه آنفلوانزا و ویروس کرونا، توصیه هایی را برای واکسیناسیون آنفولانزا ارائه داد.

کارائولوف خاطرنشان کرد که در جامعه علمی در مورد مدت اعتبار واکسن COVID-19 بحث شده است. با این حال، واکسن روسی "Sputnik V" اجازه می دهد که معیارهای درست برای واکسیناسیون را تعیین کرد.

  پیش از این دنیس لوگونوف، معاون پژوهشی مرکز گامالیه اعلام کرده بود که داده های بدست آمده در هنگام تحقیق در باره واکسین  "Sputnik V"  تحت بررسی دقیق بازرسان مجله پزشکی لنست قرار گرفته است و همچنان به تمام سوالات قبل از انتشار پاسخ داده شده است.

قابل ذکر است که وزارت صحت روسیه به تاریخ 11 اگست نخستین واکسین در جهان بر ضد ویروس کرونا را تحت نام "Sputnik V" ثبت کرد. این واکسین توسط مرکز ملی تحقیقاتی پاندمی و میکروبیولوژی گامالی و بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم ساخته شده است. بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم با شرکایش 4 میلیارد روبل را برای تولید واکسین بر ضد ویروس کرونا در روسیه را سرمایه‌گذاری کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала