راه اندازی اقدام "لطفا نفس بکشید!" در مسابقات فرمول1، 2020

© Sputnik / Arthur Lebedev /  مراجعه به بانک تصاویر Трасса Формулы 1 и стадион "Фишт" в Олимпийском парке в Сочи.
Трасса Формулы 1 и стадион Фишт в Олимпийском парке в Сочи.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه رسانه ای "روسیه امروز" ، "ANO ROSGONKI" و بانک " VTB" در چارچوبFORMULA 1 VTB RUSSIAN GRAND PRIX 2020 اقدام "لطفا نفس بکشید!" راه اندازی کرده است که هدف آن حمایت از پزشکان و داوطلبان مبارزه با عفونت کووید-19 می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، در 27 سپتامبر، قبل از شروع مسابقات فینال FORMULA 1 VTB RUSSIAN GRAND PRIX ، تماشاگران در تریبون ورزشی دانیل کویات (Т3)، پیراهن هایی خواهند پوشید که در آن نوشته است "لطفا نفس بکش!" و همچنین روی تی شرت، نقشه روسیه از پرتره های کارمندان بهداشت و داوطلبانی که امسال علیه ویروس کرونا مبارزه می کنند، دیده می شود.

جایزه بزرگ 2020 روسیه (RUSSIAN GRAND PRIX)، که بانک VTB حامی آن است ، با رعایت اجباری همه‌ی در خصوص ویروس کرونا وضع شده است از 24 تا 27 سپتامبر با حضور تماشاگران در سوچی اتودروم برگزار می شود

همراه با فرمول 1، مسابقات پشتیبانی فرمول 2 به عنوان بخشی از گرندپری برگزار می گردد.

برای تماشاگران در پارک المپیک ، یک برنامه سرگرمی بزرگ در نظر گرفته شده است که شامل کنسرت های Zemfira ، Tesla Boy و Therr Maitz، با اجرای دی جی های معروف و همچنین جشنواره Drive و سایر رویدادهای سرگرمکننده در نظر می باشد.

اقدام "لطفا نفس بکشید!" توسط نشانه قدردانی فوق العاده از کسانی است که زندگی خود را بخاطر نجات جان دیگران به خطر انداخته اند.

هر فرد می تواند در مورد قهرمانانی که در میان ما زندگی می کنند حکایت کند- برای این منظور شما می توانید یک فرم را در پورتال «breathe.ria.ru» خانه‌پری  کنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала