خطرات ناشی از مصرف بیش از حد انگور

© Fotolia / Halfpointخطرات ناشی از مصرف بیش از حد انگور
خطرات ناشی از مصرف بیش از حد انگور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصص کشاورزی خطرات ناشی از مصرف بی‌حد انگور را مشخص ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر ویکولوف، متخصص کشاورزی روسیه در یک مصاحبه رادیویی در مورد خطرات ناشی از خوردن انگور صحبت کرد.

به گفته وی ، همه انواع انگور حاوی مقدار زیادی قند عمدتاً به شکل گلوکز و فروکتوز هستند که بسیار سریع جذب بدن می شوند.

 این متخصص توضیح داد: "به نظر می رسد شما اگر یک خوشه انگور با وزن یک یک کیلوگرم را میل کنید ؛150 گرم فروکتوز وارد خون می‌شود واین یک  ضربه جدی به بدن است".

علاوه براین، به گفته متخصص، مواد شیمیایی  طور منظم در تاکستان های انگور برای حفاظت آنها از آفات مورد استفاده قرار می گیرد. تاکستان ها اکثر در مناطقی واقع شده اند که زمین های آن مقدار زیاد مواد شیمیایی دیگر از قبیل مس، گوگرد و انواع دیگر مواد را دارا است و احتمال جذب مقادیر زیاد این مواد در انگور موجود است.

مفید بودن انگور در مبارزه با سرطان - اسپوتنیک افغانستان
مفید بودن انگور در مبارزه با سرطان

انگور میوه ای است بهشتی که شامل ویتامین های A , B ، C می باشد هم چنین دارای مقداری منیزیم، کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم و آلبومین است

خوردن میزان متعادل انگور مشکلی ایجاد نمی‌کند اما اگر روزانه انگور زیادی مصرف شود، می‌تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد.

پیش از این گزارش شد که دانه های انگور حاوی ویتامین های A ، E و K و همچنین روغن های طبیعی است. همه این مواد به تقویت سلول و اثر ضد پیری کمک می کنند. علاوه بر این ، انگور حاوی ماده ای از گروه استروژن های گیاهی - رسوراتول  هاهستند که کلسترول خون و التهاب رگهای خونی را کاهش می دهد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала