موافقت سازمان جهانی بهداشت به استفاده از گیاهان آفریقایی برای درمان کرونا

© Depositphotos.com / IleishannaЧашка иван-чая
Чашка иван-чая  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان سازمان بهداشت جهانی پروتکلی را برای انجام مرحله سوم آزمایش بالینی روی داروهای گیاهی به عنوان درمانی برای COVID-19 تصویب کردند.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان جهانی بهداشت پروتکل جدیدی را برای آزمایش گیاهان دارویی آفریقایی به عنوان یکی از روش‌های درمانی بالقوه COVID-19 و سایر پاندمی‌ها منتشر کرد.

سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کارشناسان این سازمان با کمک متخصصان دو سازمان دیگر، پروتکلی را برای انجام فاز سوم آزمایش های بالینی داروهای گیاهی برای مقابله با   COVID-19 تایید کردند و منشور و شرایط مرجع برای تشکیل یک هیات نظارت بر داده‌ها و ایمنی آزمایش های بالینی داروهای گیاهی را به تصویب رساندند.

 فاز سوم آزمایش های بالینی در ارزیابی کامل ایمنی و اثرگذاری داروهای جدید، نقش اساسی دارد.

از یک داروی دلگرم کننده برای درمان کرونا نام‌برده شد - اسپوتنیک افغانستان
از یک داروی "دلگرم کننده" برای درمان کرونا نام‌برده شد

موافقت سازمان بهداشت جهانی با آزمایش تاثیر داروهان گیاهی روی کرونا پس از آن صورت می گیرد که برخی کشورهای آفریقایی از تاثیر بالای برخی داروهای گیاهی روی درمان ویروس کرونا سخن به میان اورده بودند.

به گفته کارشناسان سازمان جهانی بهداشت، در صورتی که مشخص شود یکی از داروهای سنتی ایمن، موثر و دارای کیفیت مطلوب است، سازمان جهانی بهداشت تولید سریع و انبوه آن را به تولیدکنندگان محلی توصیه خواهد کرد. شیوع COVID-19 مانند شیوع ابولا در غرب آفریقا، نیاز به دستگاه ‌های بهداشت و سلامت قوی و برنامه‌های توسعه و تحقیق سریع داروهای سنتی را بیش از پیش روشن کرده است.

پس از شیوع COVID-19 ساکنان ماداگاسکار ترکیبی از مواد ارگانیک دارویی را برای مقابله با آن مصرف می‌کردند. آنها معتقدند این ترکیب موجب درمان این بیماری می‌شود. این نوشیدنی، در ماداگاسکار در سطح وسیعی توزیع شده و در کشور دیگری نیز به فروش می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала