پیش بینی پاییز "آخرالزمان" برای آمریکایی ها

© AP Photo / Mark Lennihanپیش بینی پاییز "آخرالزمان" برای آمریکایی ها
پیش بینی پاییز آخرالزمان برای آمریکایی ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پزشکان به دلیل تشدید بحران ناشی از ویروس کرونا پاییز "آخرالزمانی" را برای آمریکایی ها پیش بینی کردند.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNN پزشکان آمریکایی پاییز "آخرالزمان" را برای شهروندان ایالات متحده آمریکا، به دلیل تشدید بیماری همه گیر کرونا ناشی از نوع جدید ویروس SARS-CoV-2 پیش بینی کردند.

 دکتر پیتر هوتز، رئیس یکی از دانشکده های دانشگاه پزشکی در هوستون، در گفتگو با خبرنگاران گفت: «متاسفم که من وادار شدم تا چنین موضوع وحشتناکی را به شما مطرح کنم. ما مدارس و کالج ها را در مکان هایی با شیوع بالا بازگشایی کردیم و دولت فدرال به مردم نمی گوید ماسک بزنند و اقدامات احتیاطی دیگر را انجام دهند».

جوانا ماراتسو ، مدیر گروه بیماری های عفونی در دانشگاه آلاباما نیز با مقایسه او در مورد پاییز آینده با پایان جهان موافقت کرد.

 سازمان بهداشت جهانی از افزايش چشمگیر ابتلا به کرونا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
سازمان بهداشت جهانی از افزايش چشمگیر ابتلا به کرونا خبر داد

وی گفت: « افزایش تعداد موارد جدید ابتلا به این دلیل است که مردم از محدودیت های اپیدمی خسته شده اند. علاوه بر این، او خاطرنشان کرد، که نشر اخبار جعلی و متناقض در مورد عملکرد ویروس و توانایی سرایت آن نقش دارد».

تا به امروز آمریکا با بیش از 7 میلیون و 4هزار نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد و بیش از 204 هزار نفر نیز در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

 تاکنون ترامپ و کاخ سفید هیچ اشاره‌ای به 200 هزار مرگ ناشی از کرونا نکرده‌اند و درباره برنامه‌ای برای بزرگداشت چنین اتفاق تلخی سخن نگفته‌اند. تنها عملکرد دولت آن بود که ترامپ دستور داد وقتی تعداد قربانیان کرونا در آمریکا به 100 هزار نفر رسید پرچم‌های این کشور به صورت نیمه برافراشته درآیند.

 گفتنی است بیماری COVID-19 نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان، مرکز ولایت هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در کشورهای جهان تبدیل به پاندمی شد.

تاکنون بیش از 31 میلیون نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده و بیش از 969 هزار نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала