ترامپ وعده پیروزی بر کمونیزم را داد

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ وعده پیروزی بر کمونیزم را داد
ترامپ وعده پیروزی بر کمونیزم را داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا وعده کرده است که امریکای لاتین را آزاد خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ هنگام سخنرانی در کاخ سفید با با پیشکسوتان عملیات حمله به کوبا در سال 1961، وعده داده است تا امریکای لاتین آزادی کامل را بدست آورد و علیه کمونیزم پیروز شود.

اعمال محدودیت‌های جدید از سوی ترامپ علیه کوبا - اسپوتنیک افغانستان
اعمال محدودیت‌های جدید از سوی ترامپ علیه کوبا

ترامپ گفت: "دولت من از شهروندان کوبا، نیکاراگوا و ونزویلا برای آزادی شان حمایت می‌کند. ما انتظار روزی را می‌کشیم که این نیمکره آزادی مکمل خود را بدست آورد. این اتفاق دیر یا زود برای اولین بار درتاریخ اتفاق خواهد افتاد." وی افزوده است که بسیاری از اتفاقات درحال رخ دادن است اما از چی اتفاقی از گفتنش خودداری کرد.
رئیس جمهور امریکا گفته است که دولت وی قصد دارد کمونیزم و​سوسیالیزم را شکست دهد و این مبارزه را از جمله در داخل ایالات متحده انجام خواهد داد. ترامپ که مرتباً دموکرات ها را به تلاش برای تحمیل سوسیالیزم در ایالات متحده متهم می کند، گفت: "ما آنرا شدیدا رد می‌کنیم."
یادآور می‌شویم که امروز چهارشنبه (23سپتمبر) با صدور بیانیه ای اعلام کرده است که امروز و به عنوان بخشی از ادامه مبارزه علیه ظلم کمونیست‌ها اعلام می کنم که وزارت مالیه داری مسافران امریکائی را از اقامت در املاک متعلق به دولت کوبا منع خواهد کرد.
رئیس جمهور امریکا گفت: "تا زمانیکه زندانیان سیاسی آزاد نشوند، به آزادی بیان و اجتماعات احترام گذاشته نشود، تا قانونی شدن همه احزاب سیاسی و برنامه ریزی انتخابات آزاد راه اندازی نشود، تحریم‌ها علیه کوبا ادامه خواهد داشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала