تشکری سازمان ملل از پوتین برای ارائه واکسن ضد کرونا

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر تشکری سازمان ملل از پوتین برای ارائه واکسن ضد کرونا
تشکری سازمان ملل از پوتین برای ارائه واکسن ضد کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر نمایندگی سازمان ملل از رئیس جمهور روسیه برای ارائه واکسن رایگان ضد کرونا به کارمندان این نهاد ابراز قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده سازمان ملل اعلام کرد که این نهاد از پیشنهاد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای ارائه واکسن رایگان به کارمندان سازمان ملل سپاسگزار است و خدمات پزشکی این سازمان آن را مطالعه خواهند کرد.

در بیانیه دفتر سازمان ملل آمده است: «ما از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پیشنهاد سخاوتمندانه اش که توسط خدمات پزشکی ما بررسی خواهد شد، سپاسگزاری می کنیم.»

پیش از این  ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طی سخنرانی در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد که کارمندان سازمان ملل می‌توانند از واکسن روسی ضد کرونا به صورت رایگان استفاده کنند.

پوتین به کارمندان سازمان ملل پیشنهاد واکسین روسی به صورت رایگان را داد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین به کارمندان سازمان ملل پیشنهاد واکسین روسی به صورت رایگان را داد

رئیس جمهور روسیه گفت، همه می توانند با این ویروس خطرناك روبرو شوند و  كاركنان سازمان جهانی - ستاد مرکزی و ساختارهای منطقه ای از ویروس كرونا در امان نمانده اند.

پوتین افزوده است که واکسن ضد ویروس کرونا باید در سراسر جهان در دسترس باشد.

رئیس جمهور روسیه در ادامه سخنرانی‌اش در مورد واکسن روسی ضد کرونا گفت: "ما آماده هستیم تا تجربه خود را به اشتراک بگذاریم و با همه کشورها و ساختارهای بین‌المللی، از جمله تأمین واکسن روسی به سایر کشورها، که قابلیت اطمینان، ایمنی و اثربخشی آن را اثبات کرده است، به تعامل ادامه دهیم."

پوتین گفت: "ما کاملا آماده و مایل به همکاری و شراکت هستیم. در همین رابطه پیشنهاد می دهیم به زودی یک کنفرانس آنلاین در سطح عالی با مشارکت کشورهای مختلف علاقه مند به هماهنگی برای ساخت واکسن ضدکرونا برگزار شود.

وی تاکید کرد: "روسیه متقاعد شده که در حال حاضر استفاده از تمام ظرفیت‌های صنعت داروسازی جهانی به منظور دستیابی رایگان به واکسیناسیون برای شهروندان تمام کشورها قابل پیش بینی است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала