نکتۀ پنهان سخنرانی پوتین در مجمع عمومی سازمان ملل پیدا شد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر نکتۀ پنهان سخنرانی پوتین در مجمع عمومی سازمان ملل پیدا شد
نکتۀ پنهان سخنرانی پوتین در مجمع عمومی سازمان ملل پیدا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجله امریکایی در سخنرانی رئیس جمهور روسیه یک پیام پنهان را پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مجله امریکایی نشنل انترست، در بخشی از مقاله‌ای که به نشر رسانده است آمده است که در سخنرانی ولادیمیر پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که به صورت مجازی برگزار شد پیام پنهانی وجود داشته است.

تشکری سازمان ملل از پوتین برای ارائه واکسن ضد کرونا - اسپوتنیک افغانستان
تشکری سازمان ملل از پوتین برای ارائه واکسن ضد کرونا

نشریه مقاله ای تحت عنوان سخنرانی ولادیمیر پوتین در سازمان ملل به نشر رساند: آیا روسیه جنبش غیرمتعهد جدید را رهبری می‌کند؟.
نوییسنده این مقاله گفته است که سخنان رهبر روسیه در مورد بهبود اقتصاد جهانی پس از بحران ویروس کرونا در واقع برای تقویت مواضع رهبری مسکو است. در عین حال، پوتین از لزوم ایجاد راهروهای سبز بدون تحریم صحبت کرد که کمک خوبی برای رشد اقتصادی جهانی و کاهش بیکاری است.
نویسنده افزوده است که اقدامات ضد بحران پیشنهادی رئیس جمهور روسیه را رهبر واقعی بلوك جدیدی از كشورهای غیرمتعهد می کند كه نمی خواهند مجبور به انتخاب بین واشنگتن و پكن شوند.
در این نشریه آمده است: "جالب‌ترین پیشنهاد پوتین به اروپایی ها و کشورهای جهانی است: عدم درگیر شدن در جنگ سرد بین ایالات متحده و چین."
به گفته نویسنده این مقاله پس از سخنرانی آقای پوتین این کشورها انگیزه‌ای برای حفظ سلامت اقتصادی روسیه دارند و تسلیم فشارهای تحریم امریكا نخواهند شد.
این روزنامه نگار سعی کرد معنای سری در بیانیه پوتین در مورد نقش جی20 و سازمان ملل پیدا کند که منشور آن، به گفته رئیس جمهور، منبع اصلی حقوق بین الملل باقی مانده است و سازمان بین المللی نیز ماموریت خود را با وقار انجام می دهد.
در این مقاله آمده است: "جالب است که به گفته پوتین، این دو نهاد باید نقشی پیشرو در مدیریت امور بین الملل داشته باشند."
مجله افزوده است که امریکا واشنگتن نمی تواند دستور کار را کند و تصمیمات را تحمیل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала