تداوم اتهام زنی امریکا علیه چین و سازمان جهانی صحت در شورای امنیت

© Sputnik / Dmitry Astakhovتداوم اتهام زنی امریکا علیه چین و سازمان جهانی صحت در شورای امنیت
تداوم اتهام زنی امریکا علیه چین و سازمان جهانی صحت در شورای امنیت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل می گوید که متاسف است که امریکا این جلسه برای وارد کردن اتهامات بی اساس علیه یکی از اعضای این شورای امنیت انتخاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل می‌گوید، که ایالات متحده از جلسه سطح بالا شورای امنیت سازمان ملل که برای تقویت همکاری میان کشورها در مبارزه با بیماری ویروس کرونا برگزار شد، با وارد کردن اتهامات دوبارعلیه سازمان جهانی صحت و چین، استفاده کرد.

زخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
امریکا به دنبال درگیری بین روسیه و چین است

او در این خصوص گفت: در جلسه شورای امنیت، وزرای خارجه چین و روسیه و سایر نمایندگان کشورها حمایت خود از تلاش های سازمان ملل و سازمان جهانی صحت در مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرده‌اند،همچنان آنها خواهان افزایش بیشتر همکاری های بین المللی برای نابود کردن این ویروس شدند. اما کلی کرفت، نماینده دائم امریکا اظهار داشت: "از اینکه اعضای شورا بیشتر روی بیانیه های سیاسی تمرکز کردند، نه موضوع اصلی، شرمنده است. سازمان جهانی صحت در این چند سال بدينسو مرکز عملی و عاری از سیاست بود، اما امروز این اعتبار از بین رفته است، بخاطر این سازمان به چین کمک کرد تا همکاری را متوقف کند و به دنیا دروغ بگوید".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала