ترامپ یگانه شرط شکست خود در انتخابات را نام برد

© REUTERS / Leah Millis ترامپ یگانه شرط شکست خود در انتخابات را نام برد
 ترامپ یگانه شرط شکست خود در انتخابات را نام برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا دریک سخنرانی در جمع هوادارانش گفت، تنها در صورت تقلب ممکن است ما شکست بخوریم و بازنده باشیم، پس نگذاریم تقلب صورت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا در گردهمایی ویرجینیا گفته است كه در صورت شکست در انتخابات آینده، روند واگذاری "دوستانه" قدرت را می‌خواهد ، اما ابراز عقیده کرد که تنها در صورت تقلب از طریق پست از سوی رقبای دموکرات، وی ممکن است در انتخابات با شکست روبرو شود.

 

خودداری دونالد ترامپ از تعهد به انتقال صلح آمیز قدرت  - اسپوتنیک افغانستان
خودداری دونالد ترامپ از تعهد به انتقال صلح آمیز قدرت

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه افزود، ترجیح می‌دهد به سرعت متوجه شود که در انتخابات برده یا باخته است، به جای اینکه منتظر بماند تا آرای پستی برسند. او گفت: دوست دارم تلویزیون تماشا کنم و این را بشنوم که پیروز انتخابات... است، خب؟ شاید شما این را برای چندین ماه نشنوید چون این روند یک آشوب است.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: «نظارت سخت است، تنها راهی که ممکن است ببازیم، تقلب است؛ بنابراین مراقب باشید، ما خواستار انتقال قدرت به صورتی بسیار دوستانه هستیم و می‌دانیم که در هزاران هزار رأیی که سرنوشت متفاوتی را رقم می‌زدند تقلب صورت گرفته، حماقت کنیم و بگوییم، اوه، بیایید قدرت را انتقال دهیم».

او با بیان اینکه کشورمان در خطر است، چون این آدم‌ها کشورمان را نابود می‌کنند، گفت: خودشان و رسانه‌ها خبر دارند، ولی نمی‌خواهند آن را پوشش بدهند، دموکرات‌ها بهتر از همه ما می‌فهمند چه خبر است.

پیش از این، ترامپ گفته بود که در صورت شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو، ممکن نتایج انتخابات را قبول نکند. جو بایدن، رقیب ترامپ گفت که پس از آن ارتش «ترامپ» را از کاخ سفید بیرون خواهد کرد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا 3 نوامبر برگزار می‌شود. دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا برای دومین دوره ریاست‌جمهوری با جو بایدن نامزد حزب دموکرات مبارزه می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала