هشدار بایدن به روسیه در مورد عواقب «دخالت» در انتخابات آمریکا

© AP Photo / Terry Asheهشدار بایدن به روسیه در مورد عواقب «دخالت» در انتخابات آمریکا
هشدار بایدن به روسیه در مورد عواقب «دخالت» در انتخابات آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد دموکرات ریاست ‌جمهوری آمریکا، به ر روسیه درباره عواقب تلاش برای دخالت در روند انتخابات سوم نوامبر ایالات متحده هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در صحبت با شبکه NBC به روسیه ازعواقب مداخله در امور داخلی ایالات متحده هشدار داد.

جو بایدن در خصوص «دخالت» احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا و عواقب آن گفت: «پیام من رئیس جمهور روسیه این است: اگر من انتخاب شوم، می‌آیم، چون این یک معامله و رقابت است، دخالت نقض حاکمیت ماست. من قبلاً این موضوع را روشن کردم و باز هم آن را روشن خواهم کرد، ترامپ دلش می‌خواهد پوتین در این زمینه به راه خود ادامه دهد، اما من به شما قول می‌دهم، در صورت پیروزی ترامپ، این مداخله عواقب بدی به دنبال خواهد داشت». 

بایدن بار دیگر آمریکایی ها را ترساند - اسپوتنیک افغانستان
بایدن بار دیگر آمریکایی ها را ترساند

ادعای دخالت روسیه در جریان انتخابات 2016 آمریکا زمانی مطرح شد، که دموکرات‌ها از شکست غیرمنتظره هیلاری کلینتون متحیر شده و آشکارا ترامپ را به تبانی با روسیه متهم کردند؛ آن‌ها مدعی شدند مسکو در روند انتخابات آمریکا دخالت کرده است.

این در حالی است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، بار‌ها تأکید کرده است مسکو هرگز قصد دخالت در امور داخلی واشنگتن را نداشته و نخواهد داشت. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه بار‌ها به نبود شواهد کافی برای ادعا‌های آمریکا اشاره کرده است.

رئیس جمهور روسیه اخیرا از ترامپ برای امضای تعهدات عدم مداخله در انتخابات یا سایر امور دعوت کرده و پیشنهاد داد نشست‌های منظمی بین آژانس و سطح بالاتر در مورد موضوعات اصلی تضمین امنیت اطلاعات بین‌المللی برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала