شکایت برادرزاده ترامپ از وی به دلیل فریب‌کاری در میراث

© REUTERS / Kevin Lamarqueشکایت برادرزاده ترامپ از وی به دلیل فریب‌کاری در میراث خانوادگی
شکایت برادرزاده ترامپ از وی به دلیل فریب‌کاری در میراث خانوادگی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا که چندی پیش کتابی علیه عموی خود کتابی نوشته بود اکنون؛ از او به خاطر کلاهبرداری در تقسیم میراث به دادگاه شکایت کرده است.

به گزار اسپوتنیک، مری ترامپ ،برادرزاده دونالد ترامپ که چندی پیش کتابی افشاگر درباره وی منتشر کرد، با ثبت شکایتی رئیس جمهور آمریکا و یک خواهر و یک برادر وی را متهم به تقلبی ده ها میلیون دالری علیه خود کرد.

مری ترامپ در شکایت‌نامه‌اش مدعی شده  ترامپ چند دهه پیش با تقلب میلیون‌ها دالر اموالی که قرار بوده به او به ارث برسد را از چنگش ربوده و او را از کسب و کار خانوادگی بیرون رانده‌اند. او علاوه بر دونالد ترامپ، عموی دیگرش، «رابرت ترامپ» و عمه‌اش، «ماریان ترامپ» هم شکایت کرده است.

 برادرزاده ترامپ: دونالد ترامپ خطرناک ‌ترین آدم جهان است - اسپوتنیک افغانستان
مری ترامپ: دونالد ترامپ خطرناک ‌ترین آدم جهان است

در این شکایت تصریح شد، دونالد ترامپ با یک خواهر و یک برادر خود دسیسه چینی کرده تا خودشان را به مری ترامپ به عنوان محافظ نشان دهند در حالی که به جایش حق او از سهام اقلیت در شرکت خانوادگی را تصاحب کرده اند.

مری ترامپ برادر زاده رئیس جمهور آمریکا که دکترای رشته روانشناسی دارد چند ماه پیش کتابی جنجالی علیه دونالد ترامپ منتشر کرد. او در این کتاب،  روایتی روان‌شناختی از نقش عوامل تربیتی در رفتارهای دونالد ترامپ ارائه کرده است.

مری ترامپ در آن کتاب از از پدربزرگش، «فردریک» به عنوان یک شخصیت «جامعه‌ستیز» نام برده و توضیح داده دیدگاه‌های ابزاری و رفتارهای سلطه‌جویانه‌اش در تعامل با دونالد چگونه موجب شده او همیشه ولعی سیری‌ناپذیر برای جلب توجه و تأیید دیگران داشته باشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала