نام گذاری جنگ افزاری که توانایی نابودی راکت آوانگارد روسی را دارد، اما وجود بیرونی ندارد

© AP Photo / RU-RTR Russian Television via APنام گذاری جنگ افزاری که توانایی نابودی راکت آوانگارد روسی را دارد، اما وجود بیرونی ندارد
نام گذاری جنگ افزاری که توانایی نابودی راکت آوانگارد روسی را دارد، اما وجود بیرونی ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیزر رزمی می تواند واحد مافوق صوت آوانگارد را سرنگون کند، اما چنین چیزی وجود ندارد.
ارزیابی نشنال اینترست به قدرت راکت ابرصوت «آوانگارد» روسی - اسپوتنیک افغانستان
ارزیابی نشنال اینترست به قدرت راکت ابرصوت «آوانگارد» روسی

به گزارش اسپوتنیک، یوری بوریسوف معاون نخست وزیر روسیه گفت: در آینده سلاح های لیزری توانایی مقابله با واحد راکتی مافوق صوت مانور آوانگارد هستند، اما تاکنون چنین سلاحی وجود ندارد.
بوریسوف گفت: "احتمالاً با گذشت زمان، پادزهری علیه واحدهای مانور پیدا می شود، اول از همه، سلاح های با استفاده از فناوری لیزر. اما امروز این در زمینه تئوری است، ما هنوز از این نظر معلولیت خوبی داریم".
در سال 2018، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در پیام خود به مجمع فدرال، سلاح های مافوق صوت - مجتمع های آوانگارد و خنجر - را ارائه داد. سپس درباره توسعه راکت کروز مافوق صوت زیرکون در روسیه گزارش به نشر رسید.

یادآوری می کنیم، که کلاهک مافوق صوت آوانگارد توانایی سرعت 27 برابر سرعت صدا را دارد. همانطور که در نیروهای راکتی راهبردی گزارش شده است، اولین هنگ، مجهز به یک سیستم راکتی راهبردی با یک واحد کروز پرتاب هواپیمای مافوق صوت "Avangard" ، در بخش راکتی یاسینیکایا Yasnenskaya (منطقه اورنبورگ) مستقر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала