حمله به سفارت امریکا، کار امریکایی‌هاست

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر حمله به سفارت امریکا، کار امریکایی‌هاست
حمله به سفارت امریکا، کار امریکایی‌هاست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبیرکل جنبش عراقی النجباء اتهام‌ها علیه گروه‌های مقاومت در عراق مبنی بر هدف قرار دادن سفارت ایالات متحده امریکا در بغداد را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش عراقی النجباء با رد اتهامات علیه این گروه گفته است که موضع النجباء واضح است و هرگونه حمله به مراکز دیپلماسی را نمی‌پذیرد و این حملات را تجاوز آشکار می‌داند.

ادامه اعتراضات در عراق؛ سفارت امریکا فعالیت های قنسولی اش را متوقف کرد - اسپوتنیک افغانستان
ادامه اعتراضات در عراق؛ سفارت امریکا فعالیت های قنسولی اش را متوقف کرد

الکعبی با بیان اینکه النجباء و گروه‌های مقاومت معتقدند حمایت از مراکز دیپلماسی که به دنبال تقویت روابط عراق با دنیا هستند، حائر اهمیت است، اظهار داشت کسانی که در عراق، بر عدم حمله به مراکز دیپلماتیک تأکید و تصریح دارند منظورشان سفارت اممریکا نبوده بلکه منظور آن‌ها مراکز دیپلماسی واقعی است.
هدف از اظهارات مقامات امریکایی، برانگیختن افکار عمومی علیه مقاومت اسلامی است. واضح است که امریکایی‌ها به مزدوران خود در گروهک‌هایی که آموزششان داده و آن‌ها را مجهز کرده‌اند، دستور داده‌اند تا به مناطق مسکونی اطراف سفارت اآمریکا حمله کنند.او دست داشتن گروه‌های مقاومت در حمله به منازل و مناطق مسکونی اطراف سفارت آمریکا در منطقه بغداد را رد کرد و گفت: «گروه‌های مقاومت، در حال حاضر از بیرون به سفارت شر حمله‌ای ندارند؛ آن هم به دلیل وجود اماکن دولتی و مسکونی اطراف این سفارت‌خانه».
او دست داشتن گروه‌های مقاومت در حمله به منازل و مناطق مسکونی اطراف سفارت امریکا در منطقه بغداد را رد کرد و گفت: «گروه‌های مقاومت، در حال حاضر از بیرون به سفارت شر حمله‌ای ندارند؛ آن هم به دلیل وجود اماکن دولتی و مسکونی اطراف این سفارت‌خانه».
دبیرکل النجباء عراق، در پایان، سفارت امریکا در بغداد را پایگاه نظامی بزرگی دانست که در بین مناطق مسکونی بغداد واقع شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала