رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ قصد خودکشی کرد

© AP Photo / Andrew Harnikرئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ قصد خودکشی کرد
رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ قصد خودکشی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس ستاد سابق انتخاباتی رئیس جمهور کنونی آمریکا به دلیل تلاش برای خودکشی راهی بیمارستان شده است.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از  Sun Sentinel برد پارسکال، مدیر سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که در حال حاضر، به عنوان مشاور ارشد رقابت‌های انتخاباتی ترامپ فعالیت می‌کند، دیروز یکشنبه پس از آنکه در خانه اش در فورت لودردیل ایالت فلوریدا تهدید خودکشی کرد، در بیمارستان بستری شد.

گفته می‌شود همسر پارسکال در حالی که شوهرش را در خانه مجهز به چندین قبضه سلاح گرم مشاهده کرد که قصد خود کشی و یا دست‌کم آسیب رساندن به خود را داشت، با پلیس تماس گرفت.

 ترامپ یگانه شرط شکست خود در انتخابات را نام برد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ یگانه شرط شکست خود در انتخابات را نام برد

با حضور پلیس در محل، پارسکال در حالی که سلاح گرم در اختیار داشت به نزاع لفظی با پلیس پرداخت. او سپس به داخل خانه اش رفت و خود را حبس کرد. او تهدید کرد به خود آسیب می‌رساند. در نهایت پلیس موفق به گرفتن سلاح‌ها از پارسکال شد و او را به بیمارستان منتقل کرد.

وی تحت «قانون بیکر» که به مقامات اجازه می‌دهد شخصی را که ممکن است تهدیدی برای خود یا دیگران باشد بازداشت کنند، به بیمارستان منتقل کردند.

هنوز انگیزه وی از این اقدام مشخص نیست.

در ماه جولای، دونالد ترامپ تصمیم گرفت بیل استپین، مدیر سیاسی سابق کاخ سفید را به عنوان مدیر مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال 2020 منصوب کند و پارسکال را به مشاور ارشد تنزل دهد.

دونالد ترامپ چهار ماه قبل، در شرایطی که در نظرسنجی‌ها از جو بایدن رقیب دموکرات خود در انتخابات آینده عقب افتاده بود، مدیر ستاد انتخاباتی خود را عوض کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала