آیا ترامپ می‌خواست دخترش معاونش باشد؟

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر آیا ترامپ می‌خواست دخترش معاونش باشد؟
آیا ترامپ می‌خواست دخترش معاونش باشد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریكا، در مورد ادعای برخی رسانه ها از قصد وی برای معاون ساختن دخترش ابراز نظر کرد.

  به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده با نشر توییتی اظهار داشت که اطلاعات مربوط به ایده معاون شدن ایوانکا ترامپ، دختر وی از سوی بدخواهان او منتشر شده است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: "اکنون منتشر کنندگان  اخبارجعلی CNN می نویسند که من می خواستم دخترم ایوانکا را به عنوان معاون رئیس جمهور در انتخابات 2016 ببینم. این یک دروغ و یاوه گویی کامل است. این افراد بیمار هستند".

CNN این اطلاعات را از کتاب جدید ریک گیتس؛ معاون رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ که قرار است در تاریخ 13 اکتبر چاپ شود، نقل قول نموده است.

 ریک گیتس، معاون سابق رئیس کمپین ریاست جمهوری 2016 دونالد ترامپ در کتاب جدیدی تحت عنوان "بازی شرورانه: داستان یکی از خودی‌ها درباره اینکه چطور ترامپ پیروز شد، مولر کم آورد و آمریکا شکست خورد" به شرح برخی گفت‌وگوهایی که رئیس جمهوری با دستیارانش در جون 2016 درباره انتخاب نامزد معاونتش برای انتخابات بعد پیروزی در رقابت مقدماتی حزب جمهوری‌خواه داشته پرداخته است.

طبق گفته گیتس، ترامپ یک بار در نشستی به کارمندان کمپینش درباره فرآیند جستجو برای انتخاب نامزد معاونت خود گفت: من فکر می‌کنم این نامزد باید ایوانکا باشد. ایوانکا به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری من چطور است؟ او زرنگ، باهوش و زیباست و مردم عاشقش خواهند شد.

معاون رئیس سابق ستاد انتخابات ترامپ گفته بعد از اینکه دونالد ترامپ این ایده را در هفته‌های بعدی چندین بار مطرح کرد مشاورانش فهمیدند که پیشنهادش جدی بوده.

در نهایت خود ایوانکا ترامپ بود که پدرش را از این ایده منصرف کرده است. گیتس در کتابش نوشته است: «او به سمت پدرش رفت و گفت، نه پدر جان. این پیشنهاد خوبی نیست.»

دیگر کسانی که ترامپ قصد داشته آنها را به عنوان معاونش انتخاب کند، «نیوت گینگریچ»، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا بوده است.

ترامپ در نهایت مایک پنس را به عنوان معاون خودش انتخاب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала