بمب افکن های آمریکایی "حمله" به روسیه را تمرین کردند

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر بمب افکن های آمریکایی حمله به "کالینینگراد" روسیه را تمرین کردند
بمب افکن های آمریکایی حمله به کالینینگراد روسیه  را تمرین کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دلیل پرواز اخیر بمب افکن های نیروی هوایی آمریکا در نزدیکی منطقه کالینینگراد روسیه مشخص شد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آمریکایی Forbes در گزارشی نوشت که جنگنده های نیروی هوایی آمریکا در حومه شهر "کالینینگراد" حمله به روسیه تحت محاصره را شبیه سازی کردند.

پیش از این ، مرکز کنترل وزارت دفاع ملی روسیه که زیر نظر وزارت دفاع این کشور فعالیت دارد؛ گزارش داده بود كه جنگنده Su-27 نیروی هوایی این کشور برای اسكورت دو بمب افكن B-52H آمریكایی كه به مرزهای روسیه بر فراز دریای بالتیک نزدیک شده بودند به پرواز درآمد.

جنگنده روسیه بمب افکن های امریکا را رهگیری کرد - اسپوتنیک افغانستان
جنگنده روسیه بمب افکن های امریکا را رهگیری کرد

این نشریه یادآور شده است که که در خاک این محوطه سیستم های موشکی ضد هوایی S-300 و S-400 و همچنین سیستم های موشکی اسکندر روسیه مستقراند. به همین دلیل، همانطور که در بالا ذکر شد، کالینینگراد هدف شبیه سازی حمله احتمالی  آمریکا به روسیه قرار گرفت.

فوربس منطقه روسیه را به دلیل داشتن سلاح در خاک خود "خار واقعی در چشم ناتو" خوانده و خاطرنشان می شود که در صورت درگیری نظامی، روسیه می تواند از آنجا "اعماق عقب  جبهه اروپا" هدف قرار دهد.

 یادآوری می‌کنیم که مرکز مدیریت دفاع ملی فدراسیون روسیه، پیشتراعلام کرد که یک فروند جنگنده Su-27 این کشور،  هواپیماهای شناسایی متعلق به ایالات را بر فراز دریای بالتیک اسکورت کرد.

طبق این اطلاعات، جنگنده روسی به منظور شناسای اهداف هوایی و جلوگیری از نقض حریم هوایی روسیه، به هوا برخاست.  خدمه جنگنده روسی اهداف هوایی را یک فروند هواپیمای شناسایی راهبردی B-52H متعلق به نیروی هوایی ایالات متحده شناسایی کرد.

 جنگنده Su-27  پس از دور کردن  هواپیمای خارجی از مرزهای روسیه، به پایگاه هوایی خود مراجعه کرد.  

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала