خواست آذربایجان از سازمانهای بین المللی؛ ارمنستان غیرنظامیان را هدف قرار ندهد

© TREND خواست آذربایجان از سازمانهای بین المللی؛ ارمنستان غیرنظامیان را هدف قرار ندهد
 خواست آذربایجان از سازمانهای بین المللی؛ ارمنستان غیرنظامیان را هدف قرار ندهد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه آذربایجان از سازمانهای بین المللی درخواست کرد که مانع هدف قرار دادن غیرنظامیان شوند.

به گزارش اسپوتنیک، لیلا عبدالله یوا، رئیس سرویس مطبوعاتی وزارت امور خارجه آذربایجان اظهار داشت:  "ما به شدت جنایات جنگی ارمنستان را محکوم می کنیم و می خواهیم که کشور ارمنستان از هدف قرار دادن غیرنظامیان خود داری کند.

لیلا عبدالله یوا رئیس سرویس مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان این موضوع را در یک کنفرانس مطبوعاتی  در 29 سپتامبر بیان نمود.

عبدالله یوا افزود: "در عین حال، ما از سازمانهای بین المللی می خواهیم که ارمنستان را وادار کنند که از قوانین بین المللی و تعهداتی که بر عهده گرفته است پیروی کند."

وی همچنین از سازمانهای بین المللی خواست كه این اقدامات جانب ارمنستان را به شدت محكوم كنند.

 ارمنستان از انهدام دو بالگرد آذربایجانی اطلاع داده است - اسپوتنیک افغانستان
ارمنستان از انهدام دو بالگرد آذربایجانی اطلاع داده است

یادآور می‌شود که در تاریخ 27 سپتامبر، وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد که نیروهای مسلح ارمنستان به شهرک های واقع در خط مرزی در قره باغ تیراندازی کردند، بر اساس این داده ها، تلفات غیرنظامی و نظامی وجود دارد. به گفته وزارت دفاع ارمنستان، قره باغ "تحت حملات هوایی و موشکی قرار گرفت." در ایروان گفتند که باکو "حمله ای را " به سمت قره باغ آغاز کرد. در جمهوری قره باغ کوهستانی که به رسمیت شناخته نشده است، گزارش شد که شهرکها در قره باغ ، از جمله پایتخت استپاناکرت، مورد گلوله باران قرار گرفتند، مقامات مردم را به پناه گرفتن فراخواندند و پس از آن وضعیت جنگی و بسیج عمومی در قره باغ اعلام کردند. ارمنستان نیز وضعیت جنگی و بسیج عمومی اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала